Dare Digital, agenție de strategie online și performance marketing, a coordonat strategia de repoziționare a producatorului de vinuri premium LacertA Winery, într-un context de revitalizare a identității vizuale pentru a consolida povestea brand-ului atât online, cât și offline. Pornind de la obiectivul de comunicare a valorilor LacertA într-o manieră modernă și atractivă, Dare Digital a propus o strategie de reanimare a valorilor brand-ului printr-un design modern și simplu, care să potențeze calitatea produselor.
Pentru a atinge obiectivele LacertA Winery, agenția a inclus noi componente în strategia de repoziționare: un nou site, un magazin online reconfigurat și o serie de noi etichete pentru sortimentele de vinuri. Astfel, platformele online au fost reconstruite, atât la nivel vizual, cât și la nivel de implementare tehnică, iar design-ul etichetelor de produs a fost regândit pentru a le oferi acestora o vizibilitate mai mare și o diferențiere clară la raft, fiind mai moderne și mai ușor de recunoscut.
„Proiectul nostru a necesitat mai multă muncă decât un proiect obișnuit. Echipa Dare Digital ne-a ajutat la nivel tehnic – de asta aveam nevoie – însă, mai mult decât atât, ne-a sfătuit într-un mod strategic și inteligent referitor la toate nevoile și îndoielile noastre cu privire la poziționarea și contextul brand-ului și produselor noastre. Echipa Dare Digital ne-a convins să ne întoarcem la momentele de început ale companiei, să ne examinăm istoria și să îndrăznim un restart. Acum ne bucurăm de mai mult decât de o întinerire a brand-ului – acum avem o poveste extraordinară și o prezență atractivă. Colaborarea a fost facilă: comunicare rapidă, accesibilitate, competență de top, remunerație corectă. Așteptăm cu nerăbdare și alte proiecte cu Dare Digital. Recomandăm cu drag,” spune Walter Friedl, Managing Partner LacertA Winery.
„Colaborarea dintre LacertA Winery și Dare Digital a decurs foarte natural. După ce am înțeles care era nevoia pe care trebuia s-o rezolvăm, soluțiile și direcția strategică pe care le-am propus s-au pliat perfect pe cerințele brand-ului. Am venit cu recomandări care să faciliteze comunicarea poveștii LacertA într-un mod cât mai profesionist și user-friendly, cu focus pe calitatea produselor și pe valorile companiei”, declară Ciprian Susanu, General Manager Dare Digital.
Noul website LacertA Winery este disponibil la adresa lacertawinery.ro și exprimă personalitatea brandului, alinierea branding-ului la produs, calitatea sortimentelor din portofoliu și substratul cultural – alinierea podgoriei de-a lungul paralelei 45, la fel ca Bordeaux și Toscana, precum și producția la un nivel premium a vinurilor. De asemenea, noul magazin online poate fi accesat la shop.lacertawinery.ro/.
LacertA Winery cultivă și produce vinuri premium, având în portofoliu varietăți internaționale precum Cabernet Sauvignon, Syrah, Pinot Noir, Merlot, Burgund Royal, Sauvignon Blanc, Pinot Gris, Rheinriesling, Muscat Ottonel și Chardonnay, precum și varietăți naționale, cum ar fiFeteasca Neagră și Feteasca Albă. LacertA Winery a fost fondată în 2003 de un grup de investitori austrieci și români, iar primul vin produs de cramă a fost comercializat în 2011. LacertA deține 82 de hectare cu viță de vie în zona Dealu Mare, una dintre cele mai prolifice regiuni viticole din țară, situată le-a lungul paralelei 45, similar regiunilor Bordeaux și Toscana. Informații suplimentare pe www.lacertawinery.ro.