Lowe Group a câștigat 5 distincții la Webstock 2017, fiind grupul de comunicare cu cele mai multe agenții premiate la ediția de anul acesta a festivalului. La gala de vineri seară, Profero a fost recunoscută pentru cea mai bună aplicație de mobile, dezvoltată pentru Orange, MullenLowe a avut cel mai bun proiect de social media, realizat pentru Zizin, în timp ce Golin a obținut două premii importante alături de VEKA și smart.
„Digitalul este un pariu pe care grupul nostru l-a făcut în urmă cu aproximativ 10 ani, în care am crezut și am investit resurse importante, astfel că performanța de a avea trei agenții diferite recunoscute pe scena Webstock reprezintă o confirmare a succesului viziunii noastre. Satisfacția este cu atât mai mare cu cât campaniile cele mai apreciate sunt realizate alături de clienți de top din industrii cheie, de care ne leagă colaborări de lungă durată, cu rezultate foarte bune”, spune Veronica Savanciuc, Președinte și CEO, Lowe Group.
Continuând tradiția ultimilor ani, Orange și Profero obțin împreună noi premii importante în zona de tehnologie și creativitate. Cea mai bună aplicație de mobile a fost desemnată 4G MegaHunt, prin care clienții Orange își pot vâna singuri bonusuri de net oriunde în orașul lor, testând astfel avantajele celei mai extinse rețele 4G din România. De asemenea, Profero a câștigat locul III în categoria Social Media Projects pentru #înContulMeu – o serie de episoade video realizate cu ajutorul comedianților de la Sector 7 pentru a prezenta beneficiile utilizării aplicației Contul meu Orange.
Juriul Webstock a decis că cel mai bun proiect de social media este Ziua Nesfârșită a lui Giraf, dezvoltat de agenția MullenLowe pentru brandul de apă minerală Zizin. Acesta a constat într-un miniserial animat reactiv în care utilizatorii de Facebook puteau decide continuarea fiecărui episod.
Golin, agenția de PR cu cele mai apreciate proiecte de social media și digital, a urcat și anul acesta pe scena Webstock cu două campanii. Astfel, Atlasul României frumoase de la fereastra noastră, realizat alături de VEKA, a câștigat locul II la categoria Best Use of Photography. Campania a reunit o colecție de fotografii menite să surprindă atât latura emoțională cu care utilizatorii rezonează – frumusețea țării noastre, cât și beneficiile produselor VEKA. De asemenea, la categoria Influencer Campaigns, premiul III a fost obținut de Let’s #getsmarted!, o campanie realizată de Golin pentru brandul smart care a promovat noua gamă de modele electric drive în cadrul festivalului Electric Castle.