Impodobeste, mama, bradul si nu te necaji / Asta-i seara de fast-food, e seara KFC

Impodobeste, mama, bradul si nu te necaji / Asta-i seara de fast-food, e seara KFC

Se spune ca toate conflictele pornesc de la raritatea resurselor si, de cand lumea, asta da mari batai de cap omenirii; dar ar mai fi ceva. Ceva care poate explica colaborarea KFC - Fuego mai bine decat am putea sa o facem noi. E vorba despre raritatea negativa, adica abundenta. In economie, notiunea e luata foarte in serios, iar "Prelungeste vara" pare ca e un pic cam mult. 

Dar am inteles, e draguta ideea: da-i chestii de facut lui Fuego (un spinner, o poveste, ceva), astfel incat momentul impodobirii bradului sa fie amanat. Pentru ca, sa fim cinstiti: ne e dor de frig si de polei asa cum ne e dor de Vadim. Si am auzit lucruri bune despre Krushers Mocktail, produsul care serveste drept pretext acestui mic stunt de online, deci problema s-ar putea sa fie la Fuego. Nu-l poti opri, iar cand tipa "ALO!" la tine, parca-i o profesoara cu capsa pusa. 

Evident ca nu am putut rezista tentatiei si l-am pus si noi la treaba pe Fuego. Asa veti face si voi, veti vedea, ca daca intarzii cu taskurile, tipul ridica tonul si pleaca sa impodobeasca bradul. Fix ce nu vrem.

Mai stiti cand autoritatile targovistene au fost suparate foc pe KFC ca au aruncat cu pitici din Turnul Chindiei? Nu putem decat sa ne imaginam cum vor primi vestea ca astia vor sa amane Craciunul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related