Twitter, rețeaua socială sinonimă cu 140 de caractere, și-a dat seama că în lumea aceasta, unde vorbele au nevoie de spațiu, trebuie să facă o schimbare. Așa că, spre supărarea unora și încântarea altora, a anunțat că dublează numărul de caractere pentru o postare.
Pe această axă, între furie și aplauze, brandurile au ales ironia:
┳┻|
— Mariners (@Mariners) September 27, 2017
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┻┳|
┳┻|
┻┳|
┳┻| _
┻┳| •.•) This is a bad idea.
┳┻|⊂ノ
┻┳|
Răspunsul perfect a venit însă de la brandul MoonPie, care a refuzat oferta rețelei sociale în fix 279 de caractere:
Când dăm peste astfel de manifestări în social media ale brandurilor, trebuie să le dăm mai departe. Poate, cine știe, cândva le vom întâlni și în România.
Mai ales că răspunsul MoonPie de mai sus nu este o întâmplare, după cum o arată celelalte postări de pe Twitter: