Vorba aia, și copywriterii au cuvânt de onoare

Vorba aia, și copywriterii au cuvânt de onoare

Trei publicitari care beau bere n-aveau cum sa nu vada potentialul vorbelor de duh puse-n culori. Georgiana, Oana si Silviu sunt colegi la Lemon Ice Agency si ne intreaba  pe noi daca stim Vorba aia. N-o stim, dar nici nu trebuie; ideea e sa ne faca sa radem. 

Cei 3 abordeaza teme variate in operele scurte de pe pagina lor de Facebook. Astazi poate ca vor aduce in discutie erectia nationala anti-coruptie, maine iti vor recomanda o supa buna la click, iar in weekend, un reminder binevoitor pentru industrie: si copywriterii au cuvant de onoare. 

Si apropo de industrie, ei i se adreseaza triada de la Vorba aia? Nu neaparat.

Noi ne adresam celor care stiu sa guste un astfel de umor, insa suntem constienti ca in unele vorbe de-ale noastre se simte ADN-ul de oameni de creatie. Acesta este si motivul pentru care, cel putin in acest punct, consideram ca oamenii din agentii, marketing si digital in general ne vor "gusta" mai mult. 

In continuare, puteti gusta interviul cu cei 3.

 

Vorba vine de la 3 publicitari

Suntem Oana, Georgiana si Silviu. Suntem 3 dintre membrii echipei unei agentii de online, toti 3 provenind de pe diferite meleaguri ale planetei advertising.

Vorbele apar, pur si simplu, deci putem spune ca toti 3 ne ocupam de acest aspect. Cat despre grafica, Oana si Silviu deschid mai des Photoshop-ul.

La o bere a inceput totul. Si cum berea nu se bea in curtea bisericii, nici gandurile nu aveau cum sa fie prea departe de a fi perverse. Mergand pe premisa ca vorbele de duh ar trebui si ele insemnate undeva si daca nu-i scris, nu-i nici citit, am decis sa publicam mesajele spre amuzamentul unui public mai larg

Iar inspiratia, ca foamea, vine mancand. Tot ceea ce am postat pe pagina nu a fost rezultatul vreunei sesiuni de brainstorming, ci mai degraba idei de moment ce meritau notate. Inspiratia o regasesti in mediul in care traiesti, partea cu fructificatul ei depinde de fiecare.

 

 

Cine rade?

Noi ne adresam tuturor carora stiu sa guste un astfel de umor, insa suntem constienti ca in unele vorbe de ale noastre se simte ADN-ul de oameni de creatie. Acesta este si motivul pentru care, cel putin in acest punct, consideram ca oamenii din agentii, marketing si digital in general ne vor "gusta" mai mult. 

 

 

Promovarea

Aprecierile vor veni de la sine, credem noi. In general, umorul are nevoie de foarte putina promovare, el insusi fiind instrumentul principal de promovare. 

Sunt cateva vorbe pe care le-am considerat ca fiind teribil de amuzante precum masina lui Daniel, tanara de 20 de ani ce isi inchide contul de videochat sau povestile de dragoste ce incep cu un incognito window. Probabil pentru ca sunt inspirate din marea comedie nationala; ni s-au parut mai sugubete.

 

 

Continutul si planurile cu el

Nu exista o cantitate de timp anume pe care o acordam paginii zilnic, dar incercam, totusi, sa notam cat mai mult din ceea ce merita cu adevarat notat si mai ales distribuit. Avem multe vorbe pregatite ce urmeaza sa fie publicate, o sa le vezi.

De fapt, vorba aia" este un proiect care se intampla pur si simplu, face parte din cursul vietii noastre. Dar daca va capata contur si public, ne vom gandi la o strategie de a duce mai departe proiectul. Poate va merita un rost practic. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded