De-a lungul timpului, Napolact a obișnuit publicul cu produse simple, autentice și gustoase, apreciate de întreaga familie, care dau liniştea şi satisfacţia celei mai bune alegeri. Din septembrie, noua platformă de comunicare Napolact, dezvoltată de Propaganda, îi va viza pe consumatorii care au nevoie de o “picătură de tihnă” în tumultul vieții urbane cotidiene.
Cu această campanie, Propaganda construieşte o nouă platformă de comunicare pentru Napolact, care va gravita în jurul tihnei - principala promisiune pe care brandul o face pentru anii ce vor veni şi care a făcut mereu parte din ADN-ul sau.
"Uneori nu-ți poți lua ziua aia liberă atunci când ai avea mai mare nevoie de ea. Nu te poți teleporta într-un hamac pe-o insulă sau plonja într-o căpiță, deși poate exact de asta ai nevoie. Dar îți poți face cinci minute pentru tine. Cinci minute care să-ți tihnească cu adevărat, cât îți ia să savurezi ceva care îți dă o stare de bine, fizică și mentală. Asta își dorește și Napolact. Să contribuie la aceste momente de tihnă, ambalate în produse recunoscute și bune", spune Roxana Panaitescu (Group Creative Director Propaganda).
Noua platformă de comunicare a fost lansată prin două execuții TV, pentru cele două game principale Napolact: Pur și Simplu și BIO. Deși diferite, ambele gravitează în jurul unei picături de Napolact, care aduce personajelor un moment de liniște, extrăgându-le din vârtejul vieții zilnice. Picătura de tihnă este descrisă ca esența produsului. Ca și cum fiecare strop de Napolact ar elibera această tihnă și ne-ar inspira să ne bucurăm de lucrurile simple din viața noastră.
"Ritmul accelerat în care oamenii trăiesc în ziua de azi ne-a făcut să realizăm că printre lucrurile care ne ajută să ne găsim tihna se numără și hrana bună și autentică. Nu putem pretinde că un pahar de sana poate să-ți rezolve stiva de probleme zilnice, dar am vrea să îi aducem pe oameni, chiar dacă doar pentru câteva minute, mai aproape de tihna care vine odată cu gustul mâncării cu care ai crescut". Răzvan Orbulescu (Marketing Director Napolact).
Echipele care au colaborat pentru conceptul și implementarea acestei campanii:
Napolact
Laura Lungu – Marketing Manager DBB
Irina Cofescu – Brand Manager DBB
Anca Roman – Communication Manager
Răzvan Orbulescu – Marketing Director
Propaganda
Cornel Gologan – Creative Director
Roxana Panaitescu – Group Creative Director
Alexandru Lazar – Senior Art Director
Andreea Butnaru – Account Director
Daniela Spătaru – Account Manager
Corina Anghel – Strategic Planning Director
Mădălina Rapeanu – Strategic Planner
Marcela Moldovan – A/V Producer
George Paraschiv - DTP