Cum comunici în digital un produs care-ți promite că, prin atributele ingredientelor sale bio, te aduce mai aproape de natură și de un gust autentic? Răspunsul a fost dat de către agenția V8 Interactive și e chiar simplu: aduci natura printre pixeli.
Gustul naturii pure
Produsele din gama Napolact BIO sunt făcute din lapte ecologic pur, colectat de la ferme atent selecționate, de aceea își păstrează toate calitățile dăruite de la natură. Prin proprietățile sale, produsele promit consumatorului să-l aducă un pic mai aproape de natură.
Napolact de invită să faci o alegere BIO
Oamenii care aleg produse BIO își doresc să aibă un stil de viață sănătos, iar acest lucru se manifestă în toate aspectele viețile lor: sunt mult mai conștienți de alegerile pe care le fac și mult mai responsabili cu mediul în care trăiesc, iar implicarea lor în conservarea naturii în zonele urbane este mult mai mare.
Dar cum faci să vorbești despre produse bio și natură într-un mediu digital foarte gălăgios și steril? Pare cam științifico-fantastic, ai putea spune. Dar nu este imposibil!
O campanie care, printr-un efort colectiv, aduce natura în www
V8 Interactive a găsit o soluție prin care consumatorii Napolact BIO pot debloca împreună natura în peisajul urban, în timp ce fac alegerea sănătoasă de a consuma produse BIO.
Campania prinde contur printr-o acțiune colectivă metaforică a tuturor consumatorilor: fiecare produs Napolact BIO introdus pe intihna.ro/naturainoras se transformă într-o picătură de tihnă. Iar picăturile de tihnă adunate laolaltă deblochează, la anumite praguri, o versiune a naturii pe pagina de campanie. Astfel că, treptat, peisajul urban standard primește din ce în ce mai multe elemente naturale și se transformă într-o oază plină de natură.
Până acum, consumatorii Napolact BIO au adunat împreună 292.701 de picături de tihnă, iar pagina campaniei s-a transformat, cu ajutorul lor, într-o metaforă a unui oraș plin de verdeață!
Echipele proiectului
V8 Interactive
Andrei Cucoaneș - Creative Director
Oana Năstase – Head of Copy
Paul Bratu – Art Director
Andra Ghinea – Account Manager
Andrei Dragu – Business Development Director
Napolact
Irina Cofescu – Brand Manager DBB
Laura Lungu – Marketing Manager DBB
Anca Roman – Communication Manager
Razvan Orbulescu – Marketing Director