IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP dedicată Marketingului pentru festival, joi, 28 septembrie 2017, de la ora 19:00, la IAA House. Dezbaterea va urmări modul în care strategiile de comunicare ale marilor festivaluri din România reușesc să atragă publicul și să se diferențieze în peisajul evenimentelor din țară.
”După o vară plină de festivaluri și în fața unei toamne ce se anunță la fel de aglomerată, analizăm la Seara YP felul în care festivalurile au reușit să creeze, să faciliteze și să găzduiască experiențe pentru cei care le-au trecut pragul. Dincolo de lucrurile pe care le vedem, ca tineri profesioniști suntem interesați de ce se întîmplă în spatele scenei, iar aceste lucruri le vom dezbate cu specialiști din industrie”, spune Iulia Niculae, președinte IAA Young Professionals România.
Seara YP dedicată Marketingului pentru festival îi va avea ca invitați pe: Andrei Lupșa (Head of marketing & sponsorship, Electric Castle), Ioana Vieru (Sr. Marketing Specialist & CSR Manager Romania, Visa Inc.), Anamaria Hancu (Label Manager & Promotion Manager at Global Records) și Irina Cărbunescu (Senior Strategic Planner Leo Burnett). Împreună, vom vedea, din diferite perspective, relația eveniment - produs - public și modul în care un festival poate influența percepții și decizii de cumpărare.
Accesul la eveniment este liber, pe baza înscrierii online, prin completarea formularului.