Compania de productie publicitara RAV MANAGEMENT a implementat, in perioada august - septembrie 2017, noul concept de magazine al UPC Romania in 10 magazine din Bucuresti, Cluj, Timisoara, Constanta, Iasi, Braila si Ploiesti. Designul sustine noua identitate vizuala a UPC Romania si promisiunea de brand "Bucura-te de fiecare moment", cu o abordare moderna, plina de culoare, pentru a crea o atmosfera calda si familiala.
Arhitectii si constructorii de la RAV Management au dezvoltat impreuna cu echipa UPC un concept arhitectural de ultima generatie, care combina simplitatea cromatica cu materialele sofisticate in linie cu identitatea brandului. Pentru implementarea conceptului arhitectural, specialistii de la RAV Management au folosit atat materiale autohtone cat si mobilier, pardoseli si corpuri de iluminat custom made importate special din SUA, Italia, Polonia si Franta.
Celor 10 magazine cu noul design li se vor adauga in lunile urmatoare si alte magazine UPC din intreaga tara care vor reflecta noua identitate de brand.
Din partea UPC Romania, au participat la implementarea proiectului: Edina Constantinescu, Eugenia Baciu si Valentin Jurcut, iar din partea RAV Management au dezvoltat si implementat conceptul: Razvan Mironescu, Vlad Mironescu, Emil Milita, Andra Budnar.