Ariston Thermo Romania si-a invitat clientii sa-si reimagineze granitele zonei de confort in campania de lansare a noilor centrale inteligente ONE. Impreuna cu agentia digitala Tribal Worldwide Romania, Ariston si-a propus sa vorbeasca despre o noua definitie a confortului cu ajutorul catorva dintre cei mai importanti influenceri digitali. In cadrul campaniei “Redefineste zona de confort cu gama ONE”, clientii principalului jucator de pe piata locala de centrale termice au avut sansa sa castige modelul Alteas, indeplinind o singura conditie:
“Clientii stiu deja ca designul centralelor noastre este unul dintre punctele forte ale Ariston, dar gama ONE a fost un proiect special. E pentru prima data cand designul contemporan reuseste sa integreaze centrala natural in casa si nu mai exista nici un motiv pentru care sa fie ascunsa, dimpotriva. De aceea, inainte de orice, ne-am propus sa starnim curiozitatea clientilor si sa-i atragem la punctele de vanzare, sa-i facem sa descopere modelele ONE de aproape, direct in magazine. Nimic nu vinde mai bine o centrala din gama ONE decat intalnirea directa cu ea, in magazin.”, a declarat Catalin Draguleanu, Country Manager Ariston Thermo Romania.
“Cum gandesti o campanie despre o gama noua de centrale termice cand afara ai 40 de grade si mai toata lumea e ori in concediu ori cu gandul la el? Transformi tot intr-o poveste si ii lasi pe cei care se pricep la spus povesti sa o duca mai departe. Adela Popescu si Radu Valcan au avut misiunea de a-si imagina viata de familie alaturi de centralele ONE, designerul interior Adela Parvu a vorbit despre cum pregatim confortul inca din faza de proiect, iar George Buhnici le-a explicat fanilor sai despre cum viitorul confortului se gaseste in inteligenta si eficienta. Scopul nostru a fost sa oferim continut de calitate, genul de clip care sa atraga un play organic, din fata calculatorului sau chiar de pe un sezlong pe plaja.”, a completat Matei Vasiliu, Creative Director Tribal Worldwide Romania.
“Daca viitorul confortului tau ar putea fi in mana ta, cu ajutorul unei aplicatii, nu ai vrea sa il ai inca de acum? Gandindu-ne la viitor, la posibilitatile lui si la faptul ca il vrem cat mai repede sa devina prezent, lansarea noii gama ONE de la Ariston, ne-a oferit posibilitatea de a combina trendurile din social media, cu puterea pe care o detine fiecare influencer in cadrul comunitatii sale. Este un produs de care te indragostesti imediat cum il vezi, iar asta am putut observa din feedback-ul comunitatilor, in timp real, pe masura ce campania prindea amploare.“, a declarat Adina Militaru, Social Media Director Tribal Worldwide Romania.
Daca serialul Ariston dedicat confortului a avut misiunea de a starni curiozitatea si de a explica functionalitatea centralelor ONE, concursul din magazinele partenere le-a oferit clientilor sansa de a castiga unul dintre cele 5 modele Alteas cu toate accesoriile incluse. Fiecare dintre centralele livrate in peste 150 de magazine partenere au fost expuse alaturi de un cod QR unic, asociat fiecarui distribuitor.
Prin scanarea codului cu smartphone-ul, clientii au putut descoperi informatii detaliate despre functiile gamei ONE si s-au putut inscrie in cursa pentru unul dintre premii.
Ariston Thermo Romania este filiala locala a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii internationali in productia si furnizarea unei game complete de echipamente si servicii destinate incalzirii si producerii de apa calda menajera.
Angajamentul Ariston Thermo privind eficienta energetica este exprimat prin lansarea constanta de noi solutii bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare si pompele de caldura, precum si prin imbunatatirea eficientei produselor traditionale (boilere sau centrale termice), dar si prin investitiile in noi proiecte.
Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale si de pardoseala, in condensare, boilere electrice si indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer conditionat si panouri solare, sub brandurile Ariston, Chaffoteaux si Elco.