Nu toate zilele ploioase sunt urate si nu toate finalurile sunt triste. Mai ales cand vorbim de Competitia de design NESCAFE Alegria, care s-a incheiat aseara, la 23.59, si care a lasat in urma lucrari numai bune de admirat, analizat si, neaparat, de votat.
Au fost 4 saptamani de lucru intens pentru creativii cu ochiul format in ceea ce priveste potentialul in design al unui simplu pahar. Astfel ca au rezultat 226 de lucrari inscrise, dintre care 160 aprobate.
Cand am anuntat competitia, am zis asa: fiecare om este dator fata de el insusi sa-si procure cate o mica bucurie pe zi. Iar un catalizator al acestora este cafeaua. Zeci de mii de romani isi gasesc deja momentul de carpe-diem in paharul NESCAFE Alegria; dar, de-acum, pe langa cafeaua aburinda, paharul primeste si-o personalitate. Iar experienta cafelei, o noua dimensiune vizuala. Iar asta datorita creativilor care s-au mobilizat repede si au livrat designuri care merita toate aplauzele si voturile noastre. Deci e randul mausurilor noastre sa se mobilizeze. Votati cu pofta pana pe 25 septembrie!
Dupa asta, va intra in actiune juriul competitiei, format din reprezentanti Nestle Romania - Catalina Stancu – Junior Channel Manager, Laura Linca – Marketing Trainee, Andrei Stroila – Digital Communication Trainee - si reprezentati Zenith Romania - Mariana Rotaru – Social Media Specialist, Andrei Jianu – Digital Manager. Ei sunt cei care vor aduce sarbatoare si premii in valoare de 3.000 de euro la biroul creativului cu cel mai misto design. Vom da sfara-n online despre castigator pe 27 septembrie.
Deci s-a lucrat, s-a inscris, ramane sa se voteze cu spor si simt de raspundere. Va lasam in continuare cu o mostra a ceea ce veti descoperi in sectiunea Inscrieri din platforma The Creator.
Daca lucrarile astea v-au facut ochii sa sclipeasca si mausul sa zbarnaie, stati sa le vedeti si pe restul. Hai cu votul.