Povestea unui studio indie de “good guys”, pusi pe strategie si militarie

Povestea unui studio indie de “good guys”, pusi pe strategie si militarie

Ah, ce eficient e cateodata sa te plictisesti de-un job. Ca nu ramai acolo. De pilda, Dan Dimitrescu, prin '97, era angajat la revista PC Gaming/XtremPC, unde facea review-uri si simulatoare de jocuri. 4 ani mai tarziu se plictiseste de scris si se muta cu munca la Funlabs Romania, ca lead game designer. Urmeaza Ubisoft, unde isi va petrece 8 ani din viata lucrand pentru jocuri mari, tinand pitch-uri in fata CEO-ului si asteptand cu saptamanile aprobari. Motivul plecarii a fost Ghost Recon, un joc in care Dan voia sa se implice, dar compania a refuzat. 

Si asa incepe povestea Killhouse Games, studioul pornit cu niste prieteni in 2012. Dupa intregirea echipei, doi ani mai tarziu este lansat primul si cel mai mare joc realizat pana acum de ei - Door Kickers. Catalogat ca fiind un joc de „old school hardcore strategy“, proiectul, povesteste Dan, a fost sustinut de comunitatea de early-adopters de pe Steam: promovare, word of mouth, voturi si donatii. In scurt timp, castiga atat de mult succes incat publicatia de nisa RockPaperShotgun scrie in nenumarate randuri despre Door Kickers si ii aduce distinctia de Best Tactics Game of 2014. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related