E vineri dupa-amiaza si majoritatea ne aflam la birourile noastre pline cu lucruri - laptopuri, cabluri, agende, carti, pixuri, cutiile cu chestii si cutiile cu bomboane - fiecare dupa cat de ordonat e. Pe cap ne sta weekendul, cel mai probabil. Dar ce ne uneste pe noi, dragi concetateni, cel mai profund, in fiecare dimineata in care pornim spre munca cu drive si ambitie netarmurita? Cafeaua! Asta am avut, avem sau vom avea cu totii pe birourile noastre: o cana sau un pahar cu licoare din-aia care accelereaza drive-ul muncitoresc – sau, dimpotriva, pornirile de relaxare, mai potrivite in ajun de weekend.
Alti oameni, insa, care stau bine la capitolul graphic design si ilustratie, n-au avut probleme cu drive-ul de data asta. Au trecut dincolo de simpla actiune a bautului de cafea si au luat brieful de design pentru paharul NESCAFÉ Alegria, l-au citit bine si-au inscris in competitia sustinuta pe platforma The Creator. Harnici din cale afara, unii creativi ne-au trimis nu doar una, ci mai multe variante de pahar. Fiecare cu cate o poveste si un text de gand bun.
Acum, treaba sta in felul urmator: ei si-au facut datoria fata de cele cateva mii de romani care viziteaza in fiecare zi automatele NESCAFÉ Alegria, dar tu te cam lasi asteptat. Nu-i nimic, mai ai ziua de azi, inca doua zile de weekend si alte doua lucratoare in care sa inscrii ideea ta pentru designul paharului NESCAFÉ Alegria.
Juriul si premiul
O competitie misto cerea un juriu profesionist, asa ca, dincolo de voturile publicului (ce vor cantari in proportie de 30% la nota finala), lucrarile inscrise vor trece prin filtrul reprezentantilor din partea brandului, dupa cum urmeaza Catalina Stancu – Junior Channel Manager, Nestlé Romania, Laura Linca – Marketing Trainee, Nestlé Romania, Andrei Stroila – Digital Communication Trainee, Nestlé Romania si din partea agentiei Zenith Media: Mariana Rotaru – Social Media Specialist, Zenith Romania si Andrei Jianu – Digital Manager, Zenith Romania.
Deci ei vor decide care design merita sa fie rasplatit cu un voucher in valoare de 3.000 de euro, gandit pentru a-ti upgrada arsenalul tech.
Lucrarile tale sunt asteptate pana pe 19 septembrie
Stim ca Photoshopul si Illustratorul nu-ti sunt necunoscute si ca te pierzi cu orele prin ele cand esti cu treaba. Deci te-am mirosit ca esti constiincios/a, asa ca nu ne facem griji nici in privinta briefului. Il vei citi din scroll in scroll si fortele creative vor veni la tine, chiar daca in pas grabit. Le pui pe hartie, le tai pe cele care nu se pupa si te-apuci de treaba, caci asa e: deadline-ul e la doar 5 zile distanta, mai exact, pe 19 septembrie ora 23.59 ne mai poti surprinde c-o inscriere.
Pana una-alta, te lasam in compania posibililor tai rivali si a inscrierilor fiecaruia. Se poate ca ei sa te ambitioneze mai mult decat toate cele pe care ti le-am zis pana acum. Hai sa vedem:
Este c-am avut dreptate? In cazul asta, iti dorim sa ai suficienta cafea si mult spor.