Carlsberg

Cine ar fi crezut ca fluieratul in sticle poate fi amuzant? Poate fi amuzant daca sticlele sunt pline si devine de-a dreptul cuceritor daca sticlele sunt Carlsberg.

Clipul Carlsberg cu tinerii dintr-un pub care canta sufland in sticle cred ca il stie toata lumea si nu mai are rost sa spunem ca e foarte bun sau foarte prost. Pur si simplu te prinde. Ce este cu adevarat de mentionat este personajul imbracat cu un tricou imprimat cu o fata de copil care isi unduieste burta pe acorduri de "I love you, baby...". Te cucereste.

Ce sentiment iti induce reclama? Sentimentul ca berea Carlsberg devine parte din "life-style"-ul tinerilor "trendy", iar daca nu vrei sa stai singur sambata seara ar fi bine sa incepi sa bei Carlsberg. E ceva rau in asta? Sigur ca nu, pana la urma toate produsele pe care le cumperi se identifica intr-un fel sau altul cu stilul tau de viata.

Unde mai pui ca e probabil cea mai buna bere din lume, iar daca toti ar incepe sa-ti fredoneze "I love you, baby...", sa fii sigur ca tipu' cu tricoul imprimat are un amestec in asta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related