Primul eveniment care scoate la lumină culisele unora dintre cele mai mari crize de reputație din ultimii ani, impactul acestora în business, dar și primii pași pentru reconstruirea reputației afectate, va fi organizat de GMP PR pe 18 octombrie.
Printre speakerii prezenți la eveniment se numără Alina Coca, Deputy Head Media Operations NATO, Ana Adi, profesor la Quadriga University of Applied Sciences în Berlin și autoarea volumului #rezist, o colecție de reflecții al mai multor contributori cu privire la evenimentele din iarna lui 2017 din România, Martin Riecken, Head of Crisis Communications Group Corporate & External Affairs,TUI Group implicat în managementul unor crize precum 9/11, SARS, pilotul sinucigaș de la Germanwings sau greva piloților de la Lufthansa, Dirk van Eeden, unul dintre cei mai cunoscuți consultanți în managementul crizelor din lume, cu experiență pe crize de comunicare în peste 50 de țări pe șase continente, Richard Bagnall, unul dintre fondatorii Principiilor de la Barcelona.
Conferința va fi organizată pe Rooftop Bucharest Mall și se adresează tuturor experților în marketing și comunicare. Obiectivul conferinţei este de a aduce pe agenda comunicatorilor o perspectivă mai puțin dezbătută – rolul PR-ului în reconstruirea reputației și impactul real în business al unei crize reputaționale.
„Suntem onorați că putem aduce la București oameni care au gestionat unele din cele mai mari crize de reputație din lume.”, a spus Ioana Mănoiu, managing partner GMP PR.
„Într-o lume a boicoturilor, a cyberattack-urilor și a puterii social media, crizele nu ne mai ocolesc. Ne putem pregăti pentru ele, putem învăța să le administrăm corect, dar cum măsurăm impactul lor în business și care sunt strategiile de revenire? Invitații noștri au lecții valoroase de împărtășit.”, a spus Ana-Maria Diceanu, Senior Partner GMP PR și Head of Crisis Department.