Paharul de cafea are un rol functional. E simplu, iti tine cafeaua la un loc. Chiar si cafeaua in sine e un tabiet mai degraba functional decat orice altceva pentru unii. Ti se ingreuneaza pleoapele? Pac, bagi o cafea. Dar nu-i cam sec sa-ti traiesti viata asa, din inertie si pe pilot automat? Ba e prea sec pentru gustul nostru; si al brandului NESCAFE Alegria.
Impreuna, am organizat o competitie de creatie pentru oamenii care nu beau cafea din inertie, ci stiu sa se bucure de intreg procesul, de la prima mireasma de cafea si pana la ultima inghititura, mai dulce decat toate care au precedat-o. Acesti oameni sunt si cei care ar aprecia un pahar bine mestesugit care sa bucure ochii in timp ce cafeaua bucura papilele.
Cadre de banda desenata, patternuri cu pahare de cafea puse direct pe paharul de cafea (#inception), personificari, glumite date din art direction, toate se accepta daca respecta acest brief de toata isprava. Iar mai jos avem cateva impresii de la doi dintre juratii competitiei, anume Andrei Jianu (Digital Manager, Zenith Romania) si Mariana Rotaru (Social Media Specialist, Zenith Romania).
Cititi, brainstormuiti si indepliniti misiunea noului design de pahar NESCAFE Alegria. Rasplata vine in produse tech de 3.000 de euro. Termen-limita pentru inscrieri: 19 septembrie.
Competitia de creatie
Competitia stimuleaza. Competitia inseamna participare, actiune, implicare. Ce ne puteam dori mai mult din partea consumatorului? O competitie creativa este combinatia perfecta pentru a crea experiente autentice si surprinzatoare. Asa s-a nascut acest proiect, imbinand competitia si inventivitatea intr-o experienta unica, in urma careia consumatorul simte ca face parte din povestea brandului.
In esenta, este un proiect experimental. O promotie mai putin obisnuita, in care participantii sunt stimulati sa interactioneze cu brandul, sa creeze, sa il personalizeze.
Sunt multe avantaje: afli ce gandesc consumatorii despre tine, cum isi imagineaza cafeaua perfecta pentru ei, ce le place si ce nu, ce ii determina sa aprecieze un brand. Este o interactiune permanenta, care incepe cu creatia si continua cu alegerea.
Fiecare are un aport, indiferent ca vorbim despre cei care creeaza designul sau despre cei care ne ajuta sa-l alegem pe cel mai bun.
Schimbarea designului de pahar NESCAFE Alegria
Din pespectiva experientei consumatorului cu brandul, este mai mult decat o schimbare de design de pahar, este o interactiune directa, o alegere, este mai mult decat proiectul brandului, este proiectul consumatorului.
Designul unui pahar pare un lucru banal, dar poate fi acel lucru mic care ne poate face ziua mai frumoasa. Estetica lucrurilor simple relaxeaza si provoaca bucurie.
Dincolo de experienta despre care povesteam mai sus, speram ca prin aceasta actiune sa atragem si consumatori noi, iar cei existenti sa se bucure in fiecare zi de acel element inedit care sparge rutina consumului zilnic de cafea.
Asteptari de jurati
Numele Nescafe Alegria provine din cuvantul Italian “Allegria” care inseamna bucurie si fericire, iar brandul traieste exact asa cum ii este numele. Ne asteptam ca participantii sa ia asta in considerare.
Altfel, ne bazam pe spiritul creativ existent in oricare dintre noi, latent sau manifestat.
Asadar, le recomandam sa se lase condusi de propriile impulsuri creative, imbinate cu cealalta postura a lor, aceea de iubitori de cafea. In final vor avea satisfactia lucrului creat de ei, a unui nou design de pahar si, daca vor fi votati, a recunoasterii talentului, originalitatii, inventivitatii lor.
Voi la cafea
Regim de consum: heavy.
Obicei functional si relaxant in egala masura. Este unul dintre elementele 'win-win' care ne fac rutina zilnica mai frumoasa si, de ce nu, mai productiva.
In timpul saptamanii, cand ajungem la birou, bunul gust al cafelei este si cel care ne da primul impuls al diminetii. Cel de-al doilea se claseaza, dupa masa de pranz. Iar in weekend, as much as needed! :)