Sloop cauta social media expert printre copii

Sloop cauta social media expert printre copii

Precum stiti, suntem niste avari vanduti capitalismului barbar post '89. Asta inseamna ca luam bani pentru a posta anunturi de joburi pe-aici, pentru companii. Dar nu mereu. Hopaaa.

Chiar si publisherii cei mai reci 
Ai cu sufletul in beci
Fani ai cifrelor seci 
Satan in online, deci....

Da, chiar si noi avem sensibilitatile noastre. Cand un brand da un astfel de anunt de angajare, mai-mai ca ne vine sa angajam si noi in redactie copii de maximum 10 ani. Un articol pe site, un sters praful, s-or gasi taskuri. Nu facem asta. Dar putem promova un pic initiativa altora, sa vedem ce-o iesi.

 

Salutam, asadar, curajul Sloop de a cauta un social media manager de clasa a treia, care sa le ghideze echipa de comunicare.

Cum arata candidatul ideal? Ei bine, e mic de inaltime, in primul rand, ca nu trebuie sa aiba mai mult de un deceniu de viata:

Deci, daca munca te sperie mai putin decat scoala, iar Facebookul il folosesti si la altceva decat sa-ti injuri invatatoarea anonim, tu esti minorul (sau minora) de care Sloop are nevoie. 

Evident, anuntul este mai serios decat comentariile noastre. Singurii care ii pot inscrie pe copii la jobul asta sunt parintii sau tutorii, iar toata treaba pare a fi gandita responsabil. Pe la altii pare sa fi functionat cat de cat.

In alta ordine de idei, trebuie spus ca anuntul a contrariat-o si pe colega de redactie Alexandra Badicioiu Matei, o mama super in timpul liber ~ adica atunci cand nu scrie pentru noi. Si asa a aparut urmatorul manifest:

Initiativa este draguta, DAR:

1. Tot se foloseste de copii. Iar ei nu ar trebui folositi niciodata in scopuri comerciale. Nici de parinti, nici de companii, nici daca rezultatul este amuzant.

2. Expertii social media nu ar trebui sa puna copiii la munca in locul lor, ci sa mearga cu un pas mai departe in cautarea unei idei creative, care sa nu se impiedice de punctul 1.

3. Din experienta mea, un copil lasat sa faca ce vrea la calculator, reuseste sa: scoata tastele, mute ecranul cu susul in jos, stearga programe, caute pe Google "Aaaazzzhhhhffff" si sa dea Like la postari cu Smiley.

4. Ironica urmare a noilor reguli de la CNA in privinta folosirii minorilor in reclame. Daca nu avem voie sa facem nici asta, nici ailalta, hmmm, mai bine lasam direct copiii sa faca publicitate, poate se pricep mai bine

5. Ca martori perplecsi la creatiile publicitare din ultima vreme, chiar credem ca, poate, copiii s-ar pricepe mai bine. Dar ne intoarcem la punctul 1. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related