Students’ Kit by cv30: Employer branding pas cu pas
cv30, cel mai fresh website unde companiile și tinerii își dau întâlnire, lansează o nouă ediție a campaniei naționale Students’ Kit. Campania se adresează studenților din toată România și este deja un proiect cu tradiție care le oferă tinerilor acces la informații de interes în perioada anului universitar 2017-2018, într-un mod cool & interactiv.
Ce conține kitul?
Students’ Kit este unic în segmentul de 18-25 de ani și dă posibilitatea tuturor companiilor care activează în acest target group să fie parte din proiect, prin două componente: imagine & informare sau sampling. Prin componenta de imagine & informare, companiile comunică mesajul prin intermediul workbookului în format print, cu un design inovator, care scoate în evidență detalii despre produsele și serviciile companiei participante. Prin componenta de sampling, studenții primesc produsele partenerilor prin intermediul rețelei de distribuție foarte bine organizată la nivel național, în fiecare universitate.
Employer branding
Pentru angajatori, echipa cv30 a dezvoltat o structură de comunicare simplă și eficientă, pornind de la cerințele studenților interesați de carieră. Fiecare student care primește workbookul cv30 beneficiază de zona de carieră, unde găsește într-un singur loc angajatorii, prezentați sub forma unui spread, două pagini: în stânga angajatorii detaliază pașii pe care candidații trebuie să îi urmeze pentru a obține un job în cadrul companiei și în dreapta este macheta de angajator cu mesajul specific target group-ului.
Componenta de informare este acoperită prin zona din stânga și pentru a defini pașii, angajatorii iau în considerare etapele pe care un candidat le are de parcurs pentru a ajunge angajat și le explică pe înțelesul tinerilor, pentru a asigura transmiterea corectă a mesajului către cei interesați.
Vizualul de angajator din partea dreaptă este ceea ce atrage atenția și îl determină pe student să caute mai multe detalii cu privire la respectivul angajator, de aceea trebuie gândită și realizată cât mai simplu și de impact, cu puține zone de text, accentul fiind pe componenta vizuală atractivă.
Implementare & distribuție
Campania este concepută ca un proiect multibrand, în universități fiind expuse standuri de prezentare și puncte de distribuție pentru gift bagurile pe care le vor primi studenții. Printre cele 21 de universități participante se numără: Academia de Studii Economice din București, Universitatea Politehnică din București, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași, Universitatea de Vest din Timișoara. Distribuția este realizată prin intermediul echipelor de promoteri și team leaderi cv30 și durează până la 4 săptămâni, fiind constant monitorizată și ajustată de la centru.
În urma survey-ului realizat la finalul ediției anterioare, 98% dintre studenții respondenți s-au preînscris pentru noua ediție, numărul gift bagurilor fiind sub cererea studenților.