Anul acesta Telekom a continuat să fie susținător al distracției, fiind unul dintre sponsorii principali ai celui mai mare festival din România-Untold- și furnizorul oficial de wifi al festivalului.
Ca și pentru ediția din 2016, strategia Telekom a fost construită în jurul a doi piloni: partea utilitară prin care s-a dorit întâmpinarea unor nevoi în contextul festivalului și partea de augmentare a experienței, a atmosferei.
În zona Telekom din parcul central, participanții au putut să se relaxeze și să-și încarce bateriile, la propriu și la figurat, după ore întregi de dans, într-un setup inspirat de tematica festivalului. Foișorul a fost transformat într-un “Magic Sanctuary”, iar de jur împrejur au fost amplasate hamace, pufi, șezlonguri, leagăne sau mult cerutele incărcătoare de telefoane și photo booth-ul.
Cei care se conectau la wifi-ul gratuit au avut parte de nenumărate suprize și premii. Cu ajutorul platformei de engagement Telekom aflau pe loc ce premii au câștigat, răzuind ecranul tactil al telefonului sau primeau informații în timp real despre momentele speciale din zonele Telekom.
Din parc spre scena “Galaxy by Telekom”, festivalierii se opreau pentru o poză cu tronul din “Game of Thrones” adus în festival în colaborare cu HBO România. Cu ajutorul Samsung România, cei prezenți au avut posibilitatea de a păsi în lumi virtuale prin intermediul tehnologiei: VR Surf, VR Jump sau Escape Room-ul din zonă Candyland.
La main stage în fiecare seară, participanții la festival s-au întâlnit cu “Omu’ festivalului”. Un personaj de 5m inăltime, realizat în întregime din baloane, creat de o echipă de artiști din Olanda (omniprezentă la festivalurile din străinătate), care a făcut deliciul celor prezenți în arenă și a animat atmosferă prin prezența sa.
Festivalierii au închis multe nopți la scena “Galaxy by Telekom”, unde designul scenei a completat experiența muzicală prin video mapping. De la creație la implementare, Telekom a făcut echipă cu agenția de BTL Fieldstar.