Nu e așa că vă era dor de un concurs cu logo-uri publice? Ei, Guvernul României este aici să vă împlinească dorințele. După București și Grădina Botanică, iată o nouă provocare: puteți vota logo-ul Centenarului Marii Uniri de la 1918.
Cum, când și, mai ales, de ce? Răspunsul vine chiar de la ministerul cu numele cel mai potrivit pentru o asemenea întâmplare: Ministerul Culturii și Identității Naționale.
Centenarul Marii Uniri de la 1918 este o sărbătoare a tuturor românilor, motiv pentru care fiecare trebuie să aibă posibilitatea de a alege identitatea vizuală care va reprezenta acest important eveniment din istoria noastră națională și care va fi folosită pe toate materialele dedicate acestuia, arată un comunicat publicat pe site-ul ministerului.
Pe scurt, Ministerul Culturii și Identității Naționale împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNARTE au organizat un concurs de idei.
S-au înscris trei agenții din România: Pastel, FCB BUCHAREST și BrandNew, care au propus un total de 13 identități vizuale.
Jurizarea se face în 2 etape. În prima etapă, un juriu format din experții instituțiilor de mai sus punctează propunerile agențiilor.
În cea de-a doua etapă, publicul votează până duminică, 27 august 2017 ora 23:59, iar votul lui contează în proporție de 25%.
Propunerile sunt următoarele (le puteți vota pe site-ul ministerului):