pastel a dat curs invitației UAPR pentru crearea identității vizuale a Centenarului Marii Uniri de la 1918

pastel a dat curs invitației UAPR pentru crearea identității vizuale a Centenarului Marii Uniri de la 1918

pastel s-a implicat pro-bono, l-a invitația UAPR, în proiectul organizat de Ministerul Culturii și Identității Naționale, pentru alegerea identității vizuale în comunicarea Centenarului Marii Uniri

Alături de alte agenții din piață, pastel a propus idei creative și îndrăznețe care sunt acum supuse votului public. Românii își pot alege identitatea vizuală sub care va fi comunicat în 2018 Centenarul Marii Uniri de la 1918 – sărbătoarea tuturor românilor.

 

Procesul de jurizare a început astăzi, 23 august și se desfășoară în două etape: în prima etapă, agențiile prezintă logo-urile dezvoltate unui juriu format din experți din cadrul instituțiilor partenere, iar acestea sunt punctate în baza unei grile de evaluare. În cea de-a doua etapă, publicul are posibilitatea de a alege, până duminică, 27 august 2017 ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă. Votul publicului contribuie la decizia finală în proporție de 25%, la fel ca în cazul fiecărei instituții implicate în jurizare. Se poate vota o singură dată logo-ul preferat. Logo-ul Centenarului Marii Uniri de la 1918 se poate vota aici.  

"Ne-am implicat cu mare drag în acest proiect și am dat curs propunerii de a veni cu viziunea noastră în dezvoltarea identității vizuale pentru un moment atât de important, încercând să construim și să propunem concepte creative cu insight puternic. Prin ideile propuse am vrut să evidențiem în primul rând că România de acum înseamnă ceva diferit și special pentru fiecare român. În procesul de creație nu ne-am concentrat pe un singur element, ci mai degrabă pe valorile care se află în mentalitatea colectivă în asociere cu acest mare eveniment. Iar prin faptul că procesul de jurizare implică și votul publicului, practic, fiecare român contribuie la crearea identității vizuale a unui moment aniversar important pentru noi toți, pentru România".
Dana Nae Popa (Managing Director pastel)

Competiția pentru identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918 este organizată de Ministerul Culturii și Identității Naționale, împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNARTE.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related