Unii copii isi pierd pantofii pe la scoala, Marks & Spencer stie

Unii copii isi pierd pantofii pe la scoala, Marks & Spencer stie

Pentru oamenii responsabili ai Romaniei, sfarsitul verii aduce dupa sine doua corvezi grele. Mai intai, traficul. Care, nu va lasati pacaliti, e urat nu doar la Bucuresti, ci si la Iasi sau Buzau. Iar a doua, desi un pic mai dulce, este inceperea scolii. Numai parinte sa nu fii, vorba parintilor. 

In alte parti, brandurile incearca sa linisteasca un pic parintii (si copiii) si sa transforme inceperea anului scolar intr-un moment inspirational. Marks & Spencer, de pilda, cu acest spot.

 

Ad-ul face parte din campania "Spend it well", de care se ocupa cei de la Grey London. Este genul de continut video despre care bunicii nostri, daca ar vorbi engleza, ar spune "ti se rupe sufletul". 

Monologul baietelului, in timp ce se apropie de campus, este unul realist: nu poate promite ca nu va intarzia la scoala sau ca nu-si va pierde un pantof (in Marea Britanie, cercetatorii au demonstrat ca 56% din scolarii de-a patra isi pierd pantofii in prima saptamana de scoala), sau ca nu va veni acasa cu pantalonii altuia, sau ca va fi cel mai cool sau mai curajos. Dar un lucru poate promite micutul scolar: he's got this. Adica, mami & tati, nu va faceti griji pentru mine, ca aveti voi destule pe cap - imigrantii, Brexitul si asa mai departe. 

Marks & Spencer este unul dintre furnizorii apreciati de uniforme pentru scolile din UK, deci oamenii au stiut foarte bine ce fac. Iar campania "Spend it well" cuprinde si spoturi mai putin elegiace. 

 

Deci, este 21 august si tocmai ati parcurs primul material al acestei veri in care deplangem soarta scolarilor. Ne vom stradui sa repetam cat putem de des genul acesta de isprava, macar pana la jumatatea lunii septembrie, cand primarii si preotii vor deschide noul an scolar. Qu'est-ce que vous avez preparer pour aujourd'hui?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related