Avem noi pe aici, prin mansarda, un gând pe care realitatea pare că s-a încăpățânat să îl demonstreze în fiecare zi: vara asta are loc un concurs ciudat printre branduri, care reușește să o dea în bară mai cu ecou. Facem o listă recentă, în caz că ați ratat vreo gafă: Cașcaval sexist de la Kaufland, bătăi și farduri, bărbatul plătește la Tarom, anunțuri de joburi derutante și, bineînțeles, outleturi care se amuză pe tema Holocaustului.
Pe cea care urmează am văzut-o semnalată de Ovidiu Covaciu:
Magazinele rusești Bereszka (sau cam așa ceva) ne spun adevăruri dureroase. Femeia nu rezistă cât conserva, dar uneori ai nevoie de ea. Să prepare o conservă.
Ce scrie acolo, încercuit?
Fă cunoștință cu lista de produse care nu se alterează niciodată (sau ceva de genul acesta). Este adevărat, ți-ar fi de folos și o femeie ca să le prepari. Dar ea nu are obligația de a trăi veșnic.
După cum zice și Oana Dobre-Dimofte, ăștia reinventează bancurile de la Radio Erevan. Sau, ca să încheiem cu un citat din Emil Brumaru: Ce e femeia? Nu stiu, dar sunt multe!
Comentarii