În urma câştigării licitaţiei publice organizată de Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale (ANMDM), The Mansion Advertising a creat materialele de promovare a candidaturii României pentru relocarea Agenţiei Europene pentru Medicamente (EMA), din Londra la Bucureşti, în contextul retragerii Marii Britanii din Uniunea Europeană.
Conceptul propus de agenţie pentru candidatura Bucureştiului “Smart Agency in a vivid European city” a evidenţiat avantajele pe care le oferă capitala în comparaţie cu celelalte orase contracandidate: expertiza medicala, accesibilitate, conectivitate, un nivel de trai ridicat la costuri mult mai mici. Ceea ce transformă Bucureştiul în alegerea inteligentă.
"Acest proiect a avut o importanţă majoră nu doar pentru noi, ca agenţie, cât şi pentru România. Într-un timp extrem de scurt am reuşit să finalizăm conceptul grafic pentru dosarul de candidatura, logo-ul candidaturii, broşura, website-ul dar şi filmul de prezentare.
Aş vrea să le mulţumesc colegilor şi echipei ANMDM pentru modul în care s-au mobilizat şi au abordat acest proiect. Suntem mândri să susținem țara noastră și Bucureștiul în cursa pentru EMA. Să sperăm că în noiembrie EMA va deveni EMA Bucharest", declară Victor Pantea, Managing Partner The Mansion Advertising.
Agenţia Europeană a Medicamentului este una dintre cele mai mari şi importante agenţii europene. Pentru relocarea agenţiei candidează, alături de Bucureşti, 18 mari oraşe, între care Viena, Amsterdam, Dublin, Copenhaga, Bruxelles, Lille, Barcelona sau Bonn.
The Mansion Advertising:
Bogdan Csapo – Creative Director
Teo Ungureanu – Senior Copywriter
Sebastian Ursache – Senior Art Director
Ionela Dandea – Bid Specialist