Conceptul de "printesa" la televizor evolueaza inclusiv pentru cei care l-au facut celebru; adica in curtea Disney. Cenusareasa, de exemplu, era simpatica, dar societatea a ajuns in punctul in care se intreaba: oare chiar asta sa fie miezul statutului princiar? O fata frumoasa, cu nume derivat din cenusa sobei, care face curat pana cand se iveste un barbat care s-o salveze? N-are cum.
Asa ca strategii de la Disney au facut o campanie care vrea sa puna umarul la schimbarea asta de paradigma: nu esti printesa numai cand ai pielea alba ca zapada si 7 barbati mici graviteaza in jurul tau sa iti satisfaca nevoile, ci si cand esti puternica. Si cand, stiti voi, vrei mai mult de la viata si ai curajul de a visa. Asa se numeste campania: #DreamBigPrincess.
Asadar, cei de la Disney au ales 19 fotografe si le-au lasat sa pozeze fete si femei care inspira. De exemplu, mici programatoare cufundate in cod. Sau pe tipa care conduce echipa de ciclism a Afganistanului.
Sunt multe povesti care merita sa fie spuse, iar de fiecare data cand una dintre fotografii este shareuita in social media, Disney va dona 1 dolar pentru campania "Girl Up" a Fundatiei Natiunilor Unite. Telul este 1 milion de dolari.
Campania se desfasoara pana pe 11 octombrie.