Intr-o zi obisnuita, primim pe adresa redactiei numeroase mesaje, linkuri, poze, critici si suspine. Uneori, propuneri. Dar, din cand in cand, cititorii ne semnaleaza si lucruri nemaipomenite, imposibile, ca-n bancul cu girafa. Este si cazul acesta, in care... cum s-o spunem fara s-o stricam? Ok, e cam asa:
In primul rand, numele paginii in cauza este exceptional. Nu stiam ca exista un magazin numit "Roaba cu promotii", dar acum ca stim, experienta noastra online este completa. Chiar am scos Amazonul de la favorite, ca era o redundanta suparatoare acolo.
Ce au facut oamenii de social media ai Roabei? In primul rand, si-au amintit ca cineva a facut o gluma despre violenta domestica. Nu acum, ci mai demult, dar s-a ras la fel de bine ca atunci. Ha. Ha. Cand cineva cu timp liber s-a jucat cu niste outdoor-uri reale, punand pe ele brandul DA, DA, MAN! si urmatorul copy "genial": Te bate barbatul de doua ori pe zi? Schimba macar fardurile.
Urmatorul pas a fost atat de simplu! Poza respectiva a fost data spre a indeplini scopuri mai nobile decat rasul tembel pe internet, respectiv sa vanda si rafturile lor niste farduri la 13 lei. Zis si facut, postarea a fost sharuita, iar invitatia, irezistibila: Intra acum pe linkul de mai jos pentru a vedea toate ofertele. Nu, multumesc, baieti.
Trebuie accentuat ca exista fel si fel de optiuni daca vrei sa o gafezi, in incercarea de a vinde mai mult. Internetul si conditia umana au grija de asta. De exemplu, sunt unii care prefera sa evoce moartea catorva milioane ca sa faca un stunt simpatic. La fel, altii aleg violenta domestica, pentru ca este mai imediata, mai actuala. Plus ca prinde, conform statisticilor, foarte bine la romani.