[Strategul si juniorii] Ana-Maria Olaru (Ogilvy Romania): Pentru un junior din strategie, nu backgroundul e cel mai important

[Strategul si juniorii] Ana-Maria Olaru (Ogilvy Romania): Pentru un junior din strategie, nu backgroundul e cel mai important

Echipa de strategi de la Ogilvy & Mather Romania e intregita, concediile sunt lasate in urma, asa ca ne continuam si noi seria de curiozitati cu bataie spre planning si junioratul din el. Ana-Maria Olaru, Strategy & New Business Officer, a pus pe pauza orice treaba avea pe la birou si a opinat, in interviul de mai jos. 

Trebuie sa notam, in primul rand, ca backgroundul cu care vine un junior in strategie este mai degraba neimportant. Sau, in orice caz, este un factor mai putin important decat altii: curiozitate si dorinta de a invata. Intrand in mai multe detalii, Ana-Maria, care a lucrat pana acum cu doua junioare bune, este de parere ca juniorul trebuie sa fie numai ochi si urechi: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related