"3 in 1" e un concept care abia daca functioneaza cand vine vorba de cofeina, unde lucrurile, sa recunoastem, sunt simple: nu bei cafea, mori. Va dati seama, deci, ca nu are nicio sansa sa functioneze si atunci cand vrei sa organizezi petreceri de zi - cu muzica, artisti si pasionati de electronica. Sunt prea multe variabile, preferinte, tipuri de oameni. Asa ca faci treaba cum trebuie, adica ticluiesti 3 concepte separate, si aduci oamenii sa se relaxeze.
Am despicat firul in patru cand am vorbit despre The Fresh, apoi am spus povestea COLOR, iar astazi, de la aceeasi oameni care adora Gradina Botanica, avem conceptul CABAL: un party de vara pe luna, din iunie pana-n august, in gradina mai sus amintita. Artisti straini, patru la numar la fiecare dintre cele 3 editii. Poate vreti sa mergeti.
Razvan Sirbu, unul dintre organizatorii evenimentelor CABAL, spune astazi ca partea cea mai tricky in ceea ce priveste organizarea este gasirea a doi (sau mai multi) artisti (straini) disponibili (si potriviti demersului) in aceeasi zi. Promovarea si comunicarea in general au cunoscut schimbari de abordare fata de anul trecut, iar cel care a avut grija ca schimbarile sa fie de bun augur a fost Mihai Dragomir:
Daca anul trecut am mers pe un impact vizual bazat pe minimalism, 2017 a stat sub semnul pattern-urilor, care chiar au prins viata in designul celor 3 evenimente CABAL, prin GIF-uri.
E munca lor, dar au alaturi si branduri importante care sustin evenimentele. Printre ele, ABSOLUT, Aqua Carpatica, Grolsch si Urban Monkey.
COLOR, The Fresh si CABAL
Organizarea pentru fiecare brand in parte este diferita, de la modul de promovare pana la logistica. Le privim ca entitati separate in mare masura si ne dorim ca prin fiecare in parte sa livram experiente diferite.
Aparitia lor a venit ca un raspuns la nevoile diversificate si nisate ale publicului, iar faptul ca ne specializam in acest tip de evenimente a facut fireasca existenta celor 3 branduri.
Conceptul petrecerilor CABAL
Dorinta si nevoia de evenimente pe timp de zi exista de ceva vreme, iar vara este un factor care ne-a ajutat sa le si implementam mai usor. Am vrut sa oferim o experienta care lipsea la momentul respectiv din Bucuresti, cea de a petrece timp in natura, langa prieteni si, nu in ultimul rand, cu muzica de calitate.
E un element pe care punem intotdeauna accent, indiferent de directia brandului. Inca un plus a fost de la inceput Gradina Botanica, un loc cu potential imens, unde au avut loc toate evenimentele pana acum.
Primul eveniment
Primul a avut loc in iunie 2016, tot in Gradina Botanica, si i-am avut ca invitati pe Jacques Greene, Public Lover, Bogman si Amber Amber. Reactia post-party a fost una pozitiva, am primit multe thumbs up-uri :)
Pe timpul verii iti doresti sa ai activitati cat mai multe in aer liber, curat pe cat posibil. Pentru indoor, sunt 3 anotimpuri care abia ne asteapta :)
CABAL e strans legat de Gradina Botanica, unde am pregatit si mini-festivalul de o zi The Fresh in The Garden. Spatii care ne-au gazduit evenimentele vara asta au mai fost Arenele Romane in aer liber, The Ark cu terasa lor noua si ofertanta si Terasa Promenada.
Selectia artistilor
Artistii ii alegem in functie de mood-ul pe care vrem sa-l cream in gradina, sa fie unici in felul lor, dar complementari in line-up, si binenteles ca e relevanta pentru noi si activitatea lor generala pe scena muzicala.
Cea mai dificila parte din alcatuirea line-up-urilor este gasirea a 2 sau mai multi artisti straini disponibili in aceeasi data, dar cu inspiratie si perseverenta reusim de fiecare data. Anul acesta, CABAL s-a diferentiat prin faptul ca line-up-urile au fost formate exclusiv din artisti straini, 4 la numar la fiecare dintre cele 3 editii.
Comunicare si parteneri
Mihai Dragomir se ocupa de identitatea vizuala a tuturor brandurilor noastre si nu numai, chiar de la primele party-uri organizate in urma cu mai bine de 10 ani. Daca anul trecut am mers pe un impact vizual bazat pe minimalism, 2017 a stat sub semnul pattern-urilor, care chiar au prins viata in designul celor 3 evenimente CABAL prin GIF-uri.
Conceptul CABAL bazandu-se pe o trilogie de evenimente, cate unul in fiecare luna de vara, Mihai aka Moga a ales sa se joace cu imprimeuri si combinatii cromatice pentru a spune o poveste in 3 parti.
Foarte importanta in promovarea evenimentelor este conexiunea permanenta si directa pe care o avem cu oamenii. Asta ne ajuta foarte mult in a extinde organic reach-ul catre profilul participantilor CABAL.
Apoi, relatia noastra cu brandurile este una de simbioza, ne ajutam unii pe altii avand in minte un obiectiv comun - sa facem ceva misto impreuna. CABAL ii are ca parteneri pe cei de la Ahead Events, dar evenimentele sunt sustinute si de ABSOLUT, Aqua Carpatica, Grolsch si Urban Monkey.
Cine vine?
Oameni activi social, foarte exigenti muzical si aware de scena de muzica electronica din Bucuresti. Ambasadorii nostri au engagementul final, deoarece singura modalitatea de acces la CABAL este prin invitatie alocata de ei. Asadar, interactiunea este una directa si bazata pe fidelizare de la o editie la alta.
Ce urmeaza?
Dupa evenimentul de pe 26 august cu Mood II Swing, Nick Monaco, Matias Aguayo si Terrence Parker, CABAL hiberneaza pana in vara anului viitor :)