Spotul de lansare a noii campanii de imagine Telekom Romania - #NETLIBERARE se afla pe primul loc in clasamentul celor mai populare reclame vizionate pe YouTube de catre publicul roman in al doilea trimestru al anului (1 aprilie - 30 iunie 2017). Urmeaza in top ING Bank Romania cu un spot-parodie lansat cu ocazia Zilei Pacalelilor, ETI PUF cu inca o animatie din seria campaniei incepute anul trecut, Kinder cu un spot lansat in perioada Pastelui si CEL.ro cu un unboxing al modelului Galaxy J7.
YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube.
Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.
YouTube Romania Ads Leaderboard este un top trimestrial, publicat de IQads.
1. [Telekom Romania] Telekom elibereaza internetul
2. [ING Bank Romania] Gaseste-ti jumatatea cu DatING
3. [ETI Romania] ETI Puf - Puf-Hop
4. [Kinder Romania] Kinder Easter
5. [CEL.ro] UNBOXING & REVIEW - Samsung Galaxy J7
“Topul YouTube Ads Leaderboard pe al doilea trimestru din 2017 cuprinde videouri din diferite industrii: telecomunicarii, bancar, retail si electronice. Telekom Romania si Leo Burnett au lansat o noua platforma pentru comunicare: #NETLIBERARE, o campanie despre importanta internetului in viata noastra. Spotul din top este primul dintr-o serie de 5 video-uri dedicate campaniei.
Unele branduri si-au dorit “activari” dedicate Zilei Pacalelilor. ING a creat aplicatia DatING, o presupusa aplicatie de dating care iti gaseste perechea pe criterii ce tin de obiceiurile financiare. Campania a avut si o pagina de internet unde era explicat clar ca este vorba despre o pacaleala, recomandand vizitatorilor o buna relatie cu finantele personale prin serviciile de internet banking.
Cele mai “dulci” video-uri din top vin de la Eti Puf si Kinder. Ogilvy & Mather Romania au plasat personajele Eti Puf (niste biscuit animati) pe un acoperis din cartierul Bucurestean Dristor, combinand aceleasi ingrediente din video-ul anterior al campaniei: beatbox, dans si versuri simpatice.
Cei de la Kinder au intrat in tot cu un spot de familie dedicat Pastelui, care a rulat la inceputul lui Martie. Cel de al cincilea video din top este al retailerului electro CEL.ro, in care Gino, gazda canalului CEL.ro, face un unboxing pentru telefonul Samsung Galaxy J7.” - Aneta Plesa, Online Branding Consultant, Google