Golin şi Profero au coordonat activităţile de PR şi digital.
Filă cu filă, VEKA şi MullenLowe au adunat cei 50 de ani de durabilitate a tâmplăriei termoizolante realizate din profile PVC, exclusiv clasa A, în noua campanie „Calendarul de 50 de ani”. Pornind de la această caracteristică de bază a ferestrelor VEKA şi principalele beneficii ale produselor sale, MullenLowe a unit fiecare pagină din expertiza companiei într-un calendar de 2 metri lungime şi 18.256 de file care să ocupe un loc de onoare în casa oricărei familii.
Astfel, „Calendarul de 50 de ani” a devenit personajul principal al campaniei dezvoltate de MullenLowe pentru VEKA, ce prezintă, într-un spot plin de umor, viaţa familiei Munteanu, care investeşte în soluţii de calitate germană şi, implicit, în confortul, siguranţa şi durabilitatea unor produse de clasa A.
"Am ales o componentă vizuală puternică pentru a vorbi publicului despre diferenţiatorul VEKA: durabilitatea profilelor de clasa A. 50 de ani a devenit elementul cheie pentru a capta interesul şi a spori încrederea cumpărătorilor atunci când aceştia trebuie să decidă care sunt cele mai bune soluţii pentru nevoile şi cerinţele lor. 50 de ani nu este doar un număr, ci o suită de întâmplări, evenimente, emoţii şi trăiri prin asocierea lui cu viaţa unei familii. Pentru că VEKA este partenerul de zi cu zi al oricărei familii, pentru o perioadă foarte lungă de timp. Chiar pentru toată viaţa!", spune Alexandru Oancea (Marketing Manager VEKA România).
Povestea relaţiei unice dintre calendar şi familia Munteanu porneşte în momentul în care cuplul primeşte cadou acest obiect trainic, rezistent pentru următorii 50 de ani, pe măsura ferestrelor VEKA, iar viaţa lor se schimbă complet, aceştia aşteptând cu nerăbdare fiecare zi pentru a da o nouă foaie din calendar. Chiar şi consumatorii pot să ia parte la acest „ritual” zilnic şi să descopere durabilitatea ferestrelor, rupând toate paginile din calendarul de pe pagina online dedicată campaniei.
Mai mult, membrii familiei încep să-şi plănuiască toate proiectele personale, cu ajutorul Calendarului de 50 de ani, inclusiv să prevadă rezultatul unor evenimente din viitor, cum ar fi calificarea României la Campionatul Mondial de Fotbal din 2046.
"Ideea unui calendar pe 50 de ani a venit din dorința de a da o formă fizică unei perioade îndelungate de timp, astfel încât oamenii să realizeze cât de mult înseamnă, de fapt, 50 de ani. Astfel, am creat un calendar de perete, pe zile, de proporții impresionante și am dezvoltat întreaga campanie de comunicare în jurul acestui obiect neobișnuit", adaugă Victor Oprişan (Group Creative Director, MullenLowe).
"Să scriem un scenariu funny a fost partea ușoară, dat fiind și background-ul meu în comedie, dar drumul până la un produs finit amuzant nu e chiar așa simplu. Din fericire, am nimerit rețeta potrivită: un regizor care înțelege comedia cum puțini regizori români o înțeleg (Alex Coteț), niște actori foarte talentați, care au internalizat foarte bine rolul, improvizând și construind personajele, depășind cu mult ceea ce se așteaptă de la un actor într-o reclamă (Adi Ciglenean și Monica Ciuta) și un client care, deși a avut în față o execuție atipică pentru România, a crezut până la capăt în idee (Alex Oancea)", a declarat Raul Gheba (Copywriter, MullenLowe).
VEKA este în România furnizor de sisteme de profiluri extrudate exclusiv în clasa A de calitate, conform normativului european EN 12608. Sistemele de profile din PVC de la VEKA sunt destinate producţiei de tâmplărie termoizolantă şi oferă clienţilor soluţii individualizate din categoria premium, disponibile în aproape 50 de nuanţe, precum şi profile cu design specific, ce satisfac cele mai pretenţioase cerinţe estetice.
Reciclabile în proporţie de 100%, aceste sisteme oferă soluţia ideală, atât din punctul de vedere al izolării termice, al functionalităţii, stabilităţii şi uşurinţei de întreţinere, cât şi în ceea ce priveşte durabilitatea şi protecţia mediului înconjurător. Datorită exclusivităţii de clasa A, sistemele VEKA sunt mai robuste, mai durabile şi reprezintă un plus de siguranţă în exploatare.
Campania „Calendarul de 50 de ani” VEKA este susţinută online şi prin componenta de PR şi social media, fiind promovată de o serie de endorseri care completează mixul de comunicare.
Echipele participante:
Din partea VEKA România, în cadrul campaniei a participat Alexandru Oancea (Marketing Manager).
Din echipa MullenLowe au făcut parte Raul Gheba (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Victor Oprișan (Group Creative Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (AV Manager), Nicoleta Grigoriu (DTP Designer), Cristina David (Account Executive), Alexandra Todirică (Senior Account Executive), Andra Panaitescu (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Client Service Director) şi Eugen Suman (Executive Creative Director).
Campania este realizată cu suportul agenţiei de PR Golin - Roxana Dibă (Director, Consumer Division), Livia Voicu (Senior Media Associate), Ioana Samoilă (Senior Digital Manager), Georgiana Bulagea (Digital Associate) – şi al agenţiei de digital Profero – Ovidiu Popa (Digital Account Director), Camelia Dobre (Digital Account Executive) şi Diana Țăranu (Performance).
Video: Regizor – Alex Coteț, Imagine – Laurențiu Răducanu, Montaj – Bogdan Panaitescu (Animotion), Producător – Răzvan Cliza, Director de producție – Răzvan Macovei, Casa de producție – Parc Film.