Proiectul Tradiții în viitor a fost votat de către membrii ADC*RO drept cea mai bună campanie a lunii iulie. Expoziția de la Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti” a fost ideea MSLGROUP The Practice la care au lucrat Oana Bulexa - Managing Partner; Camelia Eremia - Client Service Director; Adriana Diaconu - Head of Social Media și Dana Marin - PR Manager.
„M-a surprins pe bune, mi se pare că te face să te oprești și să zici <<cum naiba să fie asta pentru IKEA?? aaa... da, mă, e clar foarte IKEA>>. E un literalism frumos pentru tot ce înseamnă <<ideea>> la IKEA” a declarat Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive & membru ADC România.
Locul al II-lea a revenit proiectului Ciuc - Transmisiune din lumea nouă, pentru Heineken România implementat de Ogilvy România. Este pentru a doua oara consecutiv când Ciuc – Lumea Nouă se află în Top 3 ADC*RO, iar echipa care a lucrat la proiect e formata din Adrian Diac, Group Creative Director/ Copywriter și Paul Dersidan, Senior Art Director.
Pe locul III membrii ADC*RO au votat proiectul Scena9 - Din dragoste pentru teatru pentru BRD realizat de Propaganda. Echipa care a lucrat la proiect e formată din Roxana Panaitescu, Copywriter; Alexandru Lazăr, Senior Art Director; Paul Goți, Senior Art Director; Alexandru Tofan, Art Director si Delia Raicu, Junior Art Director.
Ca în fiecare lună, juriul a acordat și trei mențiuni. În luna iulie mentiunile merg la:
Proiect: Banca de Alimente
Client: Crucea Roșie
Agentie: MullenLowe Romania
Echipa: Silviu Antohe, Art Director și Radu Nantu, Copywriter
Proiect: Vodafone Pass
Client: Vodafone România
Agentie: McCann Worldgroup Romania
Echipa: Ruxandra Papuc, Senior Copywriter și Daniel Strugariu, Senior Art Director
Proiect: Gala Societatii Civile – Multumim!
Client: The Institute
Agentie: Rusu+Borțun Brand Growers
Echipa: Art Directors: Bogdan Pop, Silvana Frînculescu, Ovidiu Hodorogea; Copywriter: Miruna Potop, Group Creative Director: Mircea Crăciun