Publicitatea a intrat intr-o rutina a sigurantei, crede Andreea Nemens. Si parte din problema ar fi o mentalitate de care n-a fost nici ea straina. Anume, ca livrarea unui proiect e cel mai important element din ecuatie, cand de fapt oamenii trebuie sa fie pe primul loc. In cuvintele ei, Andreea a trecut, treptat, de la orientarea spre "a face" la cea de "a fi". Si, cum spune la incheierea celor 8 ani petrecuti in GMP Advertising, mai degraba isi aminteste oamenii decat proiectele misto duse la capat alaturi de ei.
Parcursul Andreei a inceput cu un job studentesc la receptia McCann, despre care a aflat mai tarziu ca era cea mai mare agentie de publicitate romaneasca. Dupa ce a cunoscut indeaproape CS-ul McCann, a trecut la Leo Burnett, apoi la 23 Communications si, in cele din urma, a pasit pragul GMP Advertising. Pornind de la titulatura Creative Suite, Andreea a urcat pana la conducerea agentiei, mai intai ca Director Executiv (perioada 2012-2016) si, ulterior, ca GM. Pana anul acesta: