[Strategul si juniorii] Corina Anghel (Propaganda) si multele ore din Gara de Nord, “hartuind” cu un milion de intrebari bietii oameni care asteptau trenurile

[Strategul si juniorii] Corina Anghel (Propaganda) si multele ore din Gara de Nord, “hartuind” cu un milion de intrebari bietii oameni care asteptau trenurile

Chiar de la inceput, Corina Anghel, Strategic Planning Director Propaganda, stia cam despre ce este vorba aici: nu se astepta sa stea pe puf, asteptand Ideea. Din contra, dupa cum se vede din titlu, ideea vine dupa research (de unde a si facut trecerea la strategie), multe discutii cu oamenii si focus-grupuri. E mai greu sa intri la strategie, explica ea, pentru ca sunt mai putine locuri intr-o agentie pentru departamentul acesta - in comparatie cu creatia sau accountii.

Continuam, deci, cu povesti cu talc de la seniorii din domeniu despre juniorii lor. Corina spune asa:

In cat timp se formeaza un strateg? Intr-o zi. Si-apoi in inca una si inca una si tot asa. E un cliseu sa zic ca inveti cat lucrezi, dar asta e adevarul. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related