Anul acesta, Orange şi Profero transformă atmosfera de la Summer Well prin provocarea de a identifica prieteniile de festival, în cadrul campaniei #SummerWellBFF. Prin utilizarea unui algoritm special, oricine poate să-şi testeze automat compatibilitatea muzicală cu alte persoane, prin intermediului profilului de Facebook.
Astfel, iubitorii de muzică care accesează aplicaţia dezvoltată de Profero vor avea ocazia să descopere care este gaşca lor de Best Festival Friends şi să câştige premii care să-i ajute să trăiască fiecare moment de la Summer Well împreună.
"Anul acesta, am ales să comunicăm Summer Well în social media pornind de la conceptul ‘Best Festival Friends’. Summer Well este un festival unic, cu un public de excepţie, iar această direcţie de comunicare ne-a ajutat să valorificăm prieteniile de festival, să aducem împreună persoanele cu aceleaşi interese muzicale şi să îi premiem pe cei care sunt cu adevărat ‘Best Festival Friends’", spune Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication la Orange).
Cel mai mare eveniment de muzică alternativă din România, Summer Well îmbină o atmosferă inconfundabilă, într-o locaţie de poveste, cu un stil autentic. Pe lângă cele mai cool trupe ale momentului, ediţia de anul acesta aduce şi mai multe experienţe pentru un festival ca o vacanţă: Night Picnic – un concept cu totul nou, pregătit pentru seara premergătoare concertelor, After Party şi End Show.
"Summer Well este diferit de orice alt festival - comunitatea formată în jurul lui are multe așteptări, percepe totul printr-un filtru eye-candy și s-a obişnuit cu câteva elemente esențiale: muzică excelentă, atmosferă de milioane, sentiment de ‚I cannot miss it’ și, evident, condiția că la festival merge toată gașca. Așadar, anul acesta celebrăm insightul prieteniei, pentru că #SummerWellBFF este despre your Best Festival Friend, cel care știe ce melodie te ridică de pe scaun și are un gif salvat pentru orice stare de spirit. Vrei să afli ce compatibilitate muzicală ai cu prietenii tăi? Aplicaţia web analizează preferinţele, like-urile şi postările puse de-a lungul timpului pe profilul tău de Facebook şi le compară cu ale altor 3 utilizatori pentru a genera scorul final. Te invităm să intri pe orange.ro/summer-well-bff", adaugă Andreea Gavrilă (Senior Copywriter, Profero).
Campania #SummerWellBFF se desfăşoară până pe 8 august şi premiază grupurile de Best Festival Friends cu invitații la Summer Well și acces prioritar la plimbările la înălțime cu balonul Orange, din cadrul festivalului.
Echipele participante:
Echipa Orange implicată în campanie este formată din: Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication), Andra Stegaru (Social Media Specialist), Laura Şinca (Communication Specialist), Anca Stancov (Head of Media), Dragoş Huian (Events Specialist).
Din echipa Profero fac parte: Andreea Gavrilă (Senior Copywriter), Daniel Oprea (Senior Art Director), Elena Negrescu (Senior Copywriter), Dan Hariga (Art Director), Ioana Cozma (Junior Copywriter), Iulia Damăroiu (Junior Art Director), Alexandra Ion (Social Media Executive), Vlad Emandi (Motion Designer), Adela Preda (Head of Strategy), Mădălina State (Account Director), Evelina Lungă (Account Manager).