[Strategul si juniorii] Cristina Ungureanu (Geometry Global): E mai dificil sa intri in strategie pentru ca, in multe agentii, strategia este inca reprezentata de omul-departament

[Strategul si juniorii] Cristina Ungureanu (Geometry Global): E mai dificil sa intri in strategie pentru ca, in multe agentii, strategia este inca reprezentata de omul-departament

Dezamagirea este frecventa in randul publicitarilor. Surprinzator, nu? Ea nu-i ocoleste nici pe seniori, nici pe juniori. Nici pe cei din strategie, nici pe cei din restul departamentelor. Nu la fel de frecvent este, insa, si managementul eficient al dezamagirilor, un subiect pe care il vom aborda numaidecat.

Un interviu cu Cristina Ungureanu, Head of Strategy la Geometry Global, inseamna timp castigat daca esti mini-planner pe undeva. Ea insasi pastoreste doua asemenea personaje de agentie (un Junior Strategic Planner si un Social Media Strategist), pe care nu conteneste sa-i laude. Ca Daenerys Targaryen cu dragonii ei. Dar este foarte bine asa: cand munca se vede, ea trebuie sa fie povestita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related