UPDATE: Spre lauda lor, "More than pub" nu au sters comentariile (oho, si au fost atatea), dand, insa, replici. Unele mai inspirate, altele in nota anuntului, adica nu chiar profi
More than Pub cauta sa recruteze tot ce-i mai bun de pe piata fortei de munca. Asta incearca toata lumea, nu? Doar ca ei nu se multumesc cu meseriasii, ei ii vor pe profesorii meseriasilor. Si, pana la urma, e normal sa fii pretentios in ziua de azi; e foarte bine chiar. Mai ales cand joburile de ”Social Media & Web Specialist” sunt atat de importante intre-un business. Trebuie sa stii tot ca sa pui mana pe unul.
Daca Hasdeu a invatat finlandeza in tren, cat a facut drumul dintre Iasi si Bucuresti, un programator de ce nu s-ar scoli in grafica si copywriting in metrou, in drum spre interviul cu cei de la More than Pub? Nu merita? Ba sigur ca merita.
Iata, angajatorul ofera mediu de lucru placut si chiar contract pe perioada nedeterminata. Doamne, dar cum isi permit, pe criza asta, sa ofere contract de munca NEdeterminat? Google si Facebook tocmai au dat ”See First” la contul de facebook al acestor romani.
- Vezi, Google? Asa se face.
- Da, Facebook, asa se face!
Job descriptionul nu este, insa, in forma lui finala, din cate am inteles. Au vrut sa-l dea pe post mai aerisit, ca sa nu creada lumea ca sunt absurzi in pretentiile lor.
Varianta finala mai cuprindea urmatoarele cerinte de la candidati:
- sa aiba minimum 4 ani de experienta intr-un birou de arhitectura, ”ca poate ne mutam intr-un birou mai mare si tre' sa redecoram”.
- sa munceasca de Craciun si Anul Nou si sa se laude cu asta pe Facebook.
- sa aiba experienta de macar 10 ani intr-o agentie de organizat evenimente, ca sa se ocupe si de teambuildinguri.
- sa aiba relatii ok cu NASA si Elon Musk.