Planul era sa se faca arheolog, dar n-a fost sa fie. Publicitatea, insa, e tot un fel de a sapa. In obiceiuri, in societate, in prejudecati si oameni. In drumul sau spre rolul actual de Head of Strategy la FCB Bucharest, Alecsandra Roman a trecut mai intai pe la Metropotam / FourHooks. Si-a inceput cariera de strateg la BBDO, unde a lucrat pe conturi locale si internationale precum UPC, Volksbank, Artmark, PepsiCo sau Policolor.
Si ajungem in zilele noastre, cele ale adevarurilor greu de pus in cuvinte. Cum ar fi asta: ”strategia nu apartine plannerului, asa cum creativitatea nu se rezuma la copywriting”. Din experienta a circa 10 ani, Alecsandra spune ca planning-ul este asemanator in majoritatea agentiilor, insa ceea diferentieaza calitatea rezultatului este felul in care este aplicat: avem strategia orientata inspre continut, cea orientata inspre ”selling" si sora vitrega si rea a celor doua, post-rationalizarea. Vorbim despre toate imediat.