[Bunul gust NESCAFE Alegria] Arata-ne bunul gust al cafelei printr-un design si intra in competitia NESCAFE Alegria

[Bunul gust NESCAFE Alegria] Arata-ne bunul gust al cafelei printr-un design si intra in competitia NESCAFE Alegria

Uneori, aglomeratia cotidiana te acapareaza total si uiti de cea mai importanta datorie pe care o ai fata de tine: cea de a te simti bine. Dincolo de mailuri, telefoane, intalniri, trafic (si, in aceste zile, canicula), o provocare principala in viata e sa-ti gasesti zilnic mici motive de bucurie, indiferent in ce stadiu ti-ar fi planul de ansamblu sau cat de blande sunt temperaturile si umiditatea in ziua respectiva. Iar una dintre cele mai bune ocazii cotidiene de "carpe diem" o face cafeaua. De regula, prin gust; ce-ar fi daca ar putea s-o faca si prin design?

Nu e retoric, asta o sa aflam cu totii, pentru ca NESCAFE Alegria si IQads te pun fata-n fata cu o panza la care au acces direct zeci de mii de romani in fiecare zi: paharul care apare, ca prin magie, cand apesi butoanele automatelor de cafea NESCAFE Alegria. 

Tu ne propui - de astazi si pana pe 19 septembrie -- unul sau mai multe designuri pentru paharul de cafea NESCAFE Alegria, iar noi te declaram inscris in competitia noastra de creatie cu premii in valoare de 3.000 de euro, demne de un designer care stie ce-i mai bun pentru el si pasiunea lui.

 

Brieful

Prin schimbarea de design, brandul isi doreste sa transpuna conceptul bunului gust in mod creativ si in plan vizual, direct pe pahar.

Designul tau trebuie sa se inscrie in platforma de comunicare a brandului NESCAFE Alegria, “Cafeaua ta cu bun gust”, care subliniaza atributul principal al acestuia: gustul bun al cafelei preparate fie din cafea solubila, cafea boabe sau mixuri intre acestea doua. 

Lucrarea ta se adreseaza unui target cu varste intre 19-35 de ani, persoane active, on-the-go, impatimiti ai cafelei, care transforma consumul de cafea dintr-un obicei functional (trezirea de dimineata) intr-un prilej de relaxare, bucurie si socializare indiferent de aglomeratia cotidianului.

Exprimand bucuria experientei NESCAFE Alegria, designul tau va intregi esenta brandului NESCAFE Alegria prin look-ul paharului ce va ajunge in mainile a zeci de mii de romani.

 

Inainte sa te apuci, fii atent la urmatoarele

Ai de integrat in lucrarea ta:

- forma desfasurata a paharului, cu un design care sa includa maxim 5 nuante;
- logo-ul NESCAFE Alegria, fara a-l modifica in vreun fel;
- o zona de text care poate lua orice forma doresti si care exprima un gand bun;
- copy pentru zona respectiva, pliat pe filosofia brandului, de maxim 50 de caractere (cu tot cu spatii).

 

 
Textul de mai sus ["Fericirea vine din lucruri simple"] 
este numai cu titlu de prezentare.

 

Mai multe detalii gasesti in kitul de participare al competitiei "NESCAFE Alegria, cafeaua ta cu bun gust". Regulamentul complet al competitiei il poti accesa aici.

 

Despre brand

NESCAFE e un brand aparut in Elvetia anului 1938, cand Max Morgenthaler a creat o cafea care sa ofere atat calitate, accesibilitate si personalizare, cele 3 principii care stau la baza brandului NESCAFE prezent astazi in intreaga lume. Iar NESCAFE Alegria reprezinta modul cel mai simplu de a servi o cafea buna, de calitate, cu sortimente variate, chiar si in contexte in care nimeni nu s-ar astepta sa gaseasca asa ceva.

Brandul NESCAFE Alegria este unul social, abordabil, istet si pragmatic, care apreciaza si emana bucuria autentica a micilor momente cotidiene de relaxare si/sau placere. Apropo de asta, numele ii vine de la termenul italian "allegria" care inseamna bucurie - si, deci, care reflecta experienta pozitiva oferita de brand.

 

Evaluare si juriu

Lucrarile tale vor fi supuse concomitent votului public, dar si evaluate de catre un juriu profesionist, compus din reprezentanti Nestle Romania si Zenith Romania.

Reprezentanti Nestle:

  • Catalina Stancu – Junior Channel Manager, Nestle Romania
  • Laura Linca – Marketing Trainee, Nestle Romania
  • Andrei Stroila – Digital Communication Trainee, Nestle Romania

Reprezentanti Zenith Romania:

  • Mariana Rotaru – Social Media Specialist, Zenith Romania
  • Andrei Jianu – Digital Manager, Zenith Romania

Notele acordate de juriu vor avea o pondere de 70% in nota finala, in timp ce preferintele publicului vor contribui la ea in proportie de 30%.

 

Premiile

Vom avea un castigator unic, pe care il vom incuraja sa-si upgradeze compendiul instrumentelor de designer.

Acestuia/acesteia ii vom oferi un voucher eMAG in valoare de 3.000 de euro, de care poate sa-si cumpere toate produsele tech de care are nevoie pentru a-si sustine pasiunea pentru design si pentru a-si arata talentul intregii lumi.

 

***de tinut minte***

Perioada de inscrieri: 18 august –19 septembrie.
Perioada jurizarii (votul publicului si evaluarea juratilor): 18 august –25 septembrie.
Anuntul castigatorilor: 27 septembrie.

Acum ca stii tot ce e de stiut, nu-ti mai ramane decat sa downloadezi kitul de participare, sa dai un ochi pe regulament, sa faci un brainstorming dupa ce gusti o cafea NESCAFE Alegria pentru inspiratie si sa-i dai drumul. Toate instrumentele sus, pornim in competitie!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related