Unii chiar au stofa (sic) de oameni ai secolului 21. De fapt, daca privim cu atentie la postarea celor de la destofa.ro (discutam si despre comentariile de acolo imediat), se observa cat de usor se imbina utilul cu placutul in business, daca ai putina imaginatie.
Utilul este partea de sales; e ”a no brainer”, vorba americanilor. Asa cum spun si oamenii lor de social media acolo: daca sustii casatoriile gay si jobul tau e sa vinzi costume pentru barbati, automat vei vinde mai mult. Teoretic, cel putin. Iar placutul imbraca doua forme: pe de-o parte, faci ceea ce trebuie, adica sustii drepturile unor oameni cu nimic diferiti de mine si de tine. Pe de alta parte, ii trollezi rau, in comments, pe habotnicii si ignorantii care fac spume la bot.
Asa, acum sa ne aplecam (dap, intentionat) un pic si asupra comentariilor, ca sunt foarte tari. Majoritatea normalilor ofuscati de pe acolo fac niste greseli de toata jena, si nu ne referim la gramatica. Prima este ca-i considera pe homosexuali suboameni sau alienati mintal. Bullshit. A doua este ca nu reusesc sa faca distinctia intre un cal si un unicorn. Mai iesiti, ba, din casa!
Voi astia care sustineti gay.... sunteti niste progenituri infecte de care imi este scarba!!!
Remarcati punctele de suspensie: 4 la numar, conform ultimelor recomandari ale Academiei. Replica destofa.ro:
Hmm. stii ca au fost mai multe studii care au aratat ca barbatii straight obisnuiti in aproape toate cazurile instinctiv ignora homosexualii. Pe de alta parte, intre 70% si 85% dintre cei cu manifestari homofobe de fapt reprimau propriile lor inclinatii gay latente. (de acolo si furia) nu o lua personal, gen minutul de fun facts la destofa.ro :)
Inca un geniu cu cont de Facebook. Acesta are un topor, dar nu si intuitia necesara sa caute adresa pe site.
O adresa ceva?! Am un topor. Vreau sa vad daca tine stofa!!!
Replica destofa.ro:
Avem un sentiment ca noi nu va putem ajuta prea mult. Noi ne ocupam cu stofa, nu oferim serviciile medicale de care pareti a avea mare nevoie.
Ramanem din aceasta aventura social media cu bucuria ca brandurile incep sa scoata capul din nisip, dar si cu cea a descoperirii unui magazin nou de haine misto. Cautam o camasa mai acatarii oricum.