Baruri, cluburi, retaileri, festivaluri. Da' pentru ce nu ilustrează Maria Zurbagiu?

Baruri, cluburi, retaileri, festivaluri. Da' pentru ce nu ilustrează Maria Zurbagiu?

"Colentina, inima străzii”, spune un graffiti de pe blocul de lângă Secția 7 de Poliție. De acolo pleca Maria Zurbagiu acum câțiva ani spre Liceul Tonitza. A-nvățat, a muncit, a mai și furat meserie când a avut ocazia, iar prin facultate spune c-a atins lejeritatea de creație. Tocmai de-asta s-a și angajat inainte să-și termine studiile, la agenția Violet și apoi la Tattooit, unde a făcut stickere pentru telefoane și laptopuri. 

Pentru că-și dorea ca verile să le petreacă pe plajă și unele zile de marți pe pârtie, a decis că freelancingul e ce-i trebuie. Își formase deja o reputație cum că desenează frumos și-atunci clienții au început să vină prin agenții, familie, prieteni, foști colegi de muncă. Printre primele proiecte au fost de creare a unor identități pentru produse din portofoliul Domeniile Tohani și Metro. Au urmat apoi proiecte pentru Goblin, Turbohalle, Kudos, H2O, Billa, Carrefour, Promenda, Ideo Ideis, AIRfield și, pe perioadă nedeterminată, pentru Terasa Baraka de unde săptămânal dispar o parte din meniuri (să fie înrămate, probabil?).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related