In urma cu o saptamana, Big Brands Outlet, o pagina urmarita de peste 90.000 de oameni, posta o "gluma de outlet" in care cladirea Fashion House era asociata cu lagarul de concentrare de la Auschwitz si, implicit, cu holocaustul celui de-al Doilea Razboi Mondial. La o zi distanta, au revenit si cu un fel de scuze (in sensul de explicatii) pentru postarea fotografiei respective.
Saga a continuat. Joia trecuta avea loc o rasturnare incredibila de situatie, cu un rationament si mai surprinzator:
Dragi prieteni,
Tinand cont de interesul ridicat aratat fata centrul comercial Fashion House si de pozitionarea acestuia in oras, ne-ar face o deosebita placere sa aflam daca v-ar incanta ideea de a crea un punct de lucru Big Brands Outlet, in incinta Fashion House, cu vanzare EXCLUSIV en detail(la bucata).
Ne incanta sa va informam ca acesta ar putea fi primul punct de desfacere multibrand din incinta complexului si chiar din sectorul respectiv.
Cu stima,
Echipa Big Brands Outlet!
S-ar parea, astfel, ca incidentul a fost unul cat se poate de fericit, rezultand intr-o colaborare. Ramaneau de stabilit numai detaliile:
Inapoi in lumea reala, insa, nimeni nu discutase cu nimeni, iar reprezentantii companiei Fashion House au clarificat situatia. Pentru cei de la Big Brands Outlet, imposibilitatea colaborarii ramane un mister.
LATER EDIT: Conform comunicatului lasat pe pagina oficiala Fashion House, nu au existat discutii intre noi si un reprezentat legal de-al lor.
Drept urmare , sansele de a deschide un punct de lucru de-al nostru in incinta complexului Fashion House sunt foarte reduse. Ne pare rau daca am dezamagit pe cineva, vom incerca sa ne reorientam catre o alta locatie , pentru a putea fi mai aproape si de clientii nostri din zona respectiva.
Inca nu am reusit sa identificam calitatea persoanei care ne-a contactat in numele Fashion House si cu care am purtat discutiile, dar le-am transmis si lor toate datele la care avem acces pentru a putea identifica daca a fost vorba de o farsa sau pur si simplu o proasta comunicare.
Vom continua sa studiem locatiile din zona respectiva si speram sa venim in curand cu detalii legate despre noul nostru punct de lucru , cu vanzare exclusiva LA BUCATA(En- Detail)
In timp ce se cauta un nou punct de lucru, va trebui solutionata si o notificare legala trimisa de reprezentantii Fashion House, care considera ca incidentul a avut un impact negativ asupra imaginii brandului - in principal pentru ca multi dintre cei care au sharuit imaginea au atribuit-o Fashion House. Mai jos, Sorin Ioan Blaga (director general, Fashion House Management Romania) ne-a raspuns la cateva intrebari:
Cum ati aflat despre mesajul initial?
Am primit alerta la scurt timp dupa ce a fost preluata si postata. Reactia noastra a venit la foarte scurt timp, mai intai la o postare facuta pe acelasi subiect de o alta pagina de Facebook, vineri 14 iulie, vizibila timp de o saptamana.
Am revenit cu o postare pe 21 iulie, care este vizibila si acum pe pagina noastra oficiala, in care am reintarit pozitia noastra precizand o data in plus ca urmeaza sa luam masurile legale ce se impun in astfel de cazuri.
Cum a impactat imaginea Fashion House acest incident?
Categoric in mod negativ din mai multe considerente, dar in principal pentru ca o mare parte a celor care au dat "share" la acea imagine de pe pagina Big Brands Outlet au considerat ca a fost lansata in online de noi!
Prin actiunile noastre, nu am fost si nici nu suntem adeptii zicalei "bad publicity is good publicity". Ramanem in continuare acelasi centru de tip outlet profesionist si lucram constant la atingerea unui grad cat mai mare de satisfactie pentru parteneri si cumparatori.
Decidentii de la Big Brands Outlet trebuie sa isi asume tot ceea ce au comunicat in spatiul public referitor la subiect. Fashion House Outlet Center are o politica comerciala clara si eficienta.
O notificare oficiala a fost deja trimisa celor de acolo.