Brandul e ideea, brandingul e cum o transmiti. Beniamin Pop povesteste despre munca unui Brand Architect

Brandul e ideea, brandingul e cum o transmiti. Beniamin Pop povesteste despre munca unui Brand Architect
Adela, Beniamin si Marius

Cu totii am avut un prof care, de-a lungul anilor prin scoli, ne-a inspirat mai mult decat restul. Pentru Beniamin Pop, la varsta de 18 ani, acel prof a fost Francois Herquin, un publicitar belgian. De atunci si pana astazi, Beniamin a rezistat tentatiei de a se angaja si a ramas freelancer. Este Brand Architect, dar a inceput cu graphic designul cand avea 15 ani. Au urmat sute de ore cu nasul in logo-uri, packaging, outdoor advertising, web, animatie si productii video.

Despre agentiile de publicitate de la noi:

Ofera doar un mix de identitate si advertising. Advertisingul este o bucatica mica din ceea ce inseamna branding, iar in prezent, cantareste tot mai putin in felul in care se creeaza perceptiile in mintea consumatorilor. Cred ca este nevoie de o infuzie de strategi in aceste agentii si o schimbare de procese si metodica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related