Realitatea augumentata, ingredientul principal in cel mai nou eveniment experiential hi-tech marca Perceptum, lansarea Campus 6 by Skanska

Realitatea augumentata, ingredientul principal in cel mai nou eveniment experiential hi-tech marca Perceptum, lansarea Campus 6 by Skanska

Locatia este unul dintre elementele de baza ale organizarii unui eveniment si care, de cele mai multe ori, este parte integranta a unui concept livrat la cheie. Insa atunci cand clientul doreste un loc anume, poti sa renunti sau poti sa imbratisezi provocarea, mai ales daca este vorba despre un imens santier. Perceptum a ales varianta a doua si a gandit pentru Skanska Romania un proiect care sa le spuna partenerilor lor povestea Campus 6, proiectul de birouri pe care acestia il dezvolta in partea de centru-vest a Capitalei.

Campus 6 va deveni un punct de interes pe harta Bucurestiului, fiind conceput ca un hub social, în care chiriașii, angajații și partenerii lor se vor putea intalni, lucra, și relaxa. Zonele verzi de interacțiune ce vor fi dotate cu prize electrice și Wi-Fi,  zonele de tip amfiteatru care vor găzdui întruniri de business si sociale, restaurantele și cafenelele cu terase, vor face din acesta un spațiu aparte si plin de viata.

Pentru evenimentul de lansare a proiectului Campus 6, Perceptum Concept a propus cea mai buna solutie pentru transformarea santierului de la intersectia Iuliu Maniu cu Vasile Milea – acolo unde se dezvolta proiectul Skanksa – intr-un spatiu proaspat, relaxat si prietenos cu invitatii. Si, cel mai important, intr-un eveniment care sa respire tehnologie si care sa transmita la fiecare pas caracterul inovator a proiectului.

Conceptul propus de Perceptum s-a bazat pe patru cuvinte-cheie care sa comunice diferentiatorii proiectului Campus 6: intuitive (intuitiv), interconnected (interconectat), fresh (proaspat) si friendly (prietenos).

“Skanska dezvolta birouri in care chiriasilor sa le faca placere sa lucreze si sa-si petreaca timpul. Prin urmare, Perceptum a gandit un concept care sa evidentieze un curent cu totul nou la noi, si care face parte din filozofia Campus 6: lifestyle office building. Mai exact, crearea unei atmosfere calde, familiare, prietenoase”, a declarat Raluca Ghilea, Director de Strategie al Perceptum Concept.

Proiectul este unul inovativ si futurist, de la tehnologia vizibila la tot pasul, pana la receptia virtuala gandita de Skanska. Scopul Perceptum a fost sa arate aceste caracteristici partenerilor Skanska, intr-un mod cat mai firesc, atuurile proiectului Campus 6. Unul dintre momentele-cheie a fost inchiderea intr-un semineu a unei capsule a timpului: un cilindru in care s-au pus la pastrare randari ale cladirilor si actul de constituire a Campus 6.

 

Realitate augmentata

Perceptum a inclus in eveniment un perete de dimensiuni mari, dar nu unul obisnuit. Ci un perete de realitate augmentata, care a incorporat patru imagini reprezentative pentru cele patru mesaje promovate. Invitatii au putut interactiona in orice moment cu peretele, creandu-se in acelasi timp o zona inedita de networking in apropierea acestuia.

“Prin aplicatia de realitate augmentata – disponibila atat pe tabletele aflate la dispozitia invitatilor, cat si prin telefon – am creat o poveste animata, originala, in jurul diferentiatorilor Campus 6, care a captat imediat atentia si a starnit interesul”, arata Raluca Ghilea.

Fiecare efect special a purtat un mesaj-cheie scris, care a punctat la randu-i diferentiatorii proiectului. De asemenea, invitatii au putut sa se fotografieze alaturi de perete, care a devenit un photowall, cu un impact vizual puternic. Componenta de divertisment a fost integrata in asa fel incat sa se transmita un mesaj unitar, coerent, care sa sustina ideea de ansamblu. Clientii Skanska au devenit audienta unei artiste neconventionale, care a readus la viata melodiile de pe coloana sonora a filmului “The fifth element”, cu ajutorul unei viori electrice.

 

Provocarile locatiei

Provocarile organizarii unui eveniment pe santier au fost destule, de la intrarea gandita pentru invitati si suprafata pe care vor pasi acestia si peisajul din jur.

“Aleea pietonala a fost acoperita cu un covor rosu, iar santierul a fost delimitat vizual de spatiul evenimentului, inca de la intrare, prin mesh-uri cu mesajele proiectului. S-a creat o insula de relaxare, care le-a permis invitatilor sa priveasca in viitor, fara sa uite ca se afla la locul „faptei”, unde a fost demarat, in mod concret, proiectul Campus 6”, a declarat Corina Musat, Project Manager Perceptum.

 

Echipa de campanie: Raluca Ghilea - Head of Strategy Perceptum, Corina Musat si Razvan Ilie - Project Managers Perceptum, Luana Muresan - Concept & Copywriting Perceptum; Monica Bejan - Marketing & Communication Coordinator Skanska Romania, Alexandra Bucur - Marketing & Communication Manager Romania si Ungaria Skanska Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related