Cannes Lions decantat ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agentia care a dat juratul roman prezent la festival, in panelul evaluatorilor de PR.
Reuniunile incep de la 19.00 si dureaza doua ore, timp in care vor avea loc proiectii ale celor mai inspirate prezentari, difuzarea Grand Prix-urilor, Gold-urilor si campaniilor premiate cu Silver, la categoriile PR, Cyber, Mobile, Creative Effectiveness, Titanium, Design, Media, Outdoor, in 2017.
The Best of Droga 5, The Best of Forsman & Bodenfors, The Best of BBH, The Best of TBWA sunt retrospectivele unor agentii legendare, indelung premiate la Cannes, ce vor fi prezentate in contextul acelorasi intalniri.
“Kevin Plank And David Droga: From Underdogs To Game-Changers”, “Data Is Meaningless! The Neuroscience Of Why” cu Beau Lotto, “The Craft Of Authenticity, In Conversation With Platon”, patronat de TBWA, “Adidas Originals: 101 Great Minds On Music Brands And Behaviour” sunt cele patru dialoguri a la Cannes programate sa inspire audienta.
Evenimentul e dedicat brand managerilor, oamenilor de comunicare & marketing si creativilor de toate denominatiile.
Participarea costa 75 E pentru toate cele 4 intalniri si 25 E pentru o prezenta.
Absolventii The Alternative School si delegatii Romani la Cannes 2017 au statut special.
Confirmarea participarii se face la [email protected]. Locurile sunt limitate.