cv30 lansează o nouă ediție Students’ Kit, campania care conectează studenții și companiile

cv30 lansează o nouă ediție Students’ Kit, campania care conectează studenții și companiile

cv30.co, cel mai fresh website unde companiile și tinerii își dau întâlnire, lansează o nouă ediție a campaniei naționale Students’ Kit. Campania se adresează studenților din toată România și este deja un proiect cu tradiție care le oferă tinerilor acces la informații de interes în perioada anului universitar 2017-2018, într-un mod cool & interactiv.

Ce conține kitul?

Students’ Kit este unic în segmentul de 18-25 de ani și dă posibilitatea tuturor companiilor care activează în acest target group să fie parte din proiect, prin două componente: imagine & informare sau sampling.

Prin componenta de imagine & informare, companiile comunică mesajul prin intermediul workbook-ului în format print, cu un design inovator, care scoate în evidență detalii despre carieră și despre produsele și serviciile companiei participante. Prin componenta de sampling, studenții primesc produsele partenerilor prin intermediul rețelei de distribuție foarte bine organizată la nivel național, în fiecare universitate.

 

Students’ Kit aduce atât brandurile mai aproape de studenți, cât și oportunitățile de carieră din cadrul marilor companii din România. Campania este concepută ca un proiect multibrand, în universități fiind expuse standuri de prezentare și puncte de distribuție pentru giftbag-urile cu produse pe care le vor primi studenții.

Printre cele 21 de universități participante se numără: Academia de Studii Economice din București, Universitatea Politehnică din București, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași, Universitatea de Vest din Timișoara.

 

Alături de produsele oferite de parteneri, studenții primesc workbook-ul cv30, o agendă cool al cărei avantaj pentru studenți este acela că le permite să își noteze idei și să își organizeze activitățile studențești, într-un format customizat pe necesitățile lor, astfel încât perioada de utilizare să fie maximizată.

Workbook-ul este creat pentru întregul an universitar, cu zone speciale pentru a-și nota examenele, orarul, lista de seriale sau planul pentru o petrecere de neuitat. Alături de multe foi veline, pe care studenții își iau notițe, este zona de carieră, destinată oportunităților de angajare și pașilor pe care îi au de urmat pentru a aplica la job-urile oferite de companiile angajatoare.

 

Pentru a primi gift bag-ul cu goodies, studenții se vor înscrie online și vor fi verificați înainte de a intra în posesia cadourilor.

Ediția anterioară a avut un succes răsunător în toate universitățile participante, cu peste 25 de parteneri precum Coca Cola, Milka, Oreo, Microsoft, MemoPlus, Telekom, și alte branduri de renume, iar pentru noua ediție, echipa cv30 pregătește un concept interactiv, prin intermediul căruia partenerii campaniei se vor bucura de expunere și vizibilitate.

Brandurile care comunică cu target-ul 18-25 vor găsi în această campanie un mix eficient online & offline, prin care mesajele lor ajung direct la target group, iar prin intermediul workbook-ului acestea rămân în vizorul studenților pe întreg parcursul anului universitar.

cv30.co este un start-up orientat către viitor, creat de tineri ambițioși cu profile diferite, dar care fac interacțiunea dintre profesioniștii ambițioși autentică. Membrii echipei au know-how din zona de youth, marketing, carieră & sales și împreună abordează diferit industria angajărilor din România, prin video content și conținut autentic.

cv30 este un univers de informații utile carierei: interviuri cu specialiști și tineri antreprenori, companii de renume prezentate pe înțelesul tinerilor, sfaturi și evenimente de carieră, dar mai presus de toate, cv30 este echipa care l-a creat pentru a face o diferență pozitivă în viața tinerilor și de a-i ajuta în a avea cariera pe care o visează la 30 de ani.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related