Experiența WONDERFUL celebrată în stilul PANDORA

Experiența WONDERFUL celebrată în stilul PANDORA

În fiecare zi trăim aproximativ 20,000 de momente, iar fiecare dintre acele momente durează câteva secunde. Adeseori uităm aceste momente trecătoare de bucurie, concentrându-ne pe evenimentele importante. În perioada următoare, PANDORA pune accentul pe aceste mici victorii zilnice şi pe modul în care ele ne influenţează viaţa.

PANDORA a sărbătorit lansarea Colecţiilor de Toamnă-Iarnă 2017 prin cel mai rafinat eveniment al verii, care a avut loc la Gargantua #KSLF, cu tema #DOseeTheWONDERFUL. Astfel, PANDORA continuă campania DO de la începutul anului, inspirându-le pe femei să nu uite să celebreze momentele de bucurie ale vieţii şi să descopere frumosul din ele însele şi din jurul lor.

Evenimentul exclusivist a fost construit pornind de la mesajul-cheie al campaniei – DO WONDERFUL: de la dress code-ul #WonderfulLook, până la decorul inspirat de colecțiile de bijuterii, de la cele două foto cornere spectaculoase și muzica live interpretată de talentatul Eduard Nicolae până la cocktailurile tematice şi sushi bar-ul live spectaculos.

Noile bijuterii inspirate de formele şi tonurile anotimpurilor reci, exprimate printr-o contopire unică de nuanţe metalice şi modele geometrice., au fost admirate, probate şi fotografiate de cei peste 160 de invitaţi, prinre care şi vedetele Andreea Berecleanu, Anca Serea Sînă, Corina Caragea, Monica Roşu, Loredana Dinu, Monica Iagăr, Diana Bart, Crina Abrudan, Adina Halas, Cristina Cioran, Maria Andrei, Andreea Remeţan, Sasha Borona, Giulia Anghelescu, Ioana Papadopol, Tily Niculae, Oana Roman, Catinca Roman, Laurent Tourette, Alexia Ţalavutis, Andrei Leonte, Andrei Nourescu, Camelia Bălţoi, Simona Ţăranu, Oana Coşbuc, Mihaela Cozmolici, Teodora Antonescu, Alin Gălăţescu, Eli Roman, Emma Zeicescu, Andrei Niculae, Gianina Corondan, Laura Gruia, Dorin Chioţea, Doiniţa Oancea, Irina Mohora, Ioana Maria Moldovan, Simona Dragomir, Ramona Solomon, Mirela Vescan, Olivia Niţă, Camelia Căpitanu, Maria Simion, Adeline Cătinaş, Maria Andreea Vârlan.

"Evenimentele PANDORA sunt un reper în industria de fashion, iar brandul se bucură de o comunitate puternică şi extrem de dedicată formată din clienți, celebrități și persoane cheie din media online si offline. Iar pentru lansarea noii colecții am gândit un eveniment premium, bine închegat, prin care să evidenţiem, încă o dată, într-o manieră wonderful, valorile PANDORA: aprecierea frumosului, împărtăşirea cu cei dragi a momentelor unice, responsabilitatea socială, grija şi atenţia acordate fiecărei bijuterii, de la prima schiţă, la materialele folosite şi, în final, la momentul în care e dăruită sau primită", a spus Patricia Mihail (PR Director RAN Events Agency).

Expertiza Ran Events Communication în domeniul fashion se datorează proiectelor complexe pe care le-a dezvoltat în ultimii 5 ani pentru clienții săi: STEFANEL, Max&Co, Boggi, Il PASSO, Tamaris, Ermanno Scervino și PANDORA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related