Aflat in pragul vietii de adolescent in Bucuresti, Andrei Cojocaru pleaca la Paris la parinti. Dupa ce-a terminat liceul s-a inscris la Sorbona, la Drept, pe care a si absolvit-o, trecand cumva peste fiorii unei plictiseli crunte. De trecut n-a trecut singur, ci s-a ajutat de DeviantArt pana s-a apucat de Photoshop si apoi de lucrul manual, pentru a crea colaje. Acum, dupa 4 ani de la plecarea din tara, se afla in pragul libertatii si era gata sa paseasca cu incredere.
Imediat dupa facultate, fara sa caute in deriva, se hotaraste ca publicitatea e compromisul pe care e dispus sa-l accepte: "un job serios si stabil dar in acelasi timp creativ". Ajunge la Publicis ca intern dar nu in departamentul de creatie, ci in cel de account management. Dupa 6 luni, primeste CDI-ul (contrat a duree indeterminee), pe care l-a considerat Holy Grail-ul inceputului lui in industrie. 6 ani si 4 luni ca International Account Executive la Publicis, unde a lucrat pe Orange, Coca-Cola, Yoplait si Heineken, s-au incheiat cu mutarea la CLM-BBDO.