[Complexele publicitarilor] Ema Prisca: Ne credem stapanitori ai mestesugului persuasiunii, cand de fapt nu putem convinge o matusa sa voteze cu USR

[Complexele publicitarilor] Ema Prisca: Ne credem stapanitori ai mestesugului persuasiunii, cand de fapt nu putem convinge o matusa sa voteze cu USR

Solutia e tot la Ema Prisca: "cred ca-i cazul sa nu ne mai luam asa de in serios, ca nu facem nici arta si nu salvam nici vieti". Ema incepe analiza vizavi de complexele creativilor cu o uluire. Aceea ca poti intra in aceasta industrie fara sa stii nimic. Inainte sa ajunga in publicitate, Ema facuse dreptul si lucrase in presa. A aflat cele necesare la fata locului. 

Ea vorbeste despre tipologii si nesigurante, criza de credibilitate cu care se confrunta domeniul, arderea de etape, repere si miturile fondatoare ale publicitatii romanesti. 

 

Am trait tot timpul marea uluire de cum poti intra in publicitate fara sa stii nimic. Eu faceam dreptul cand m-am facut copywriter si inainte de asta lucrasem in presa, televiziune, ziar, reviste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related