[Complexele publicitarilor] Ioana Gheorghita: Ma deranjeaza aroganta cu care publicitatea crede, uneori, ca poate sa fie mai artistica decat arta si mai culta decat cultura

[Complexele publicitarilor] Ioana Gheorghita: Ma deranjeaza aroganta cu care publicitatea crede, uneori, ca poate sa fie mai artistica decat arta si mai culta decat cultura

Ce s-ar intampla daca am desena o canapea si am scoate-o afara din cabinet, in mijlocul privirilor, si am ruga publicitarii sa se aseze comod si sa ne spuna ce vad in oglinda? Pai hai sa vedem, ne-am zis. Si am pornit la vanatoarea de complexe. Ioana Gheorghita, strateg pe cont propriu dupa 4 ani la Leo Burnett si alti 6 la GMP, spune asa: ca, uneori, baba nu vrea sa treaca strada. Mai exact:

Suntem aici doar noi cu ideiuta noastra, cu bucatica noastra de buget intern sau al clientului, iar lumea traieste lejer si fara noi. E mai bine sa stim adevarul asta dureros, decat sa cadem in penibilul naivului laudaros.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related