Mediafax Audiences, primele audiențe exclusive în rețeaua grupului Mediafax care se pot achiziționa în sistem programatic

Mediafax Audiences, primele audiențe exclusive în rețeaua grupului Mediafax care se pot achiziționa în sistem programatic

Incepand de azi, agentiile de media si clientii importanti interesati pot cumpara spatii publicitare in sistem programatic automatizat (programmatic advertising) la nivelul retelei Mediafax, prin intermediul ThinkDigital, care a si creat acest nou produs.

Cele 4 audiente disponibile in prima faza a proiectului sunt:

  • C-Level Executives (care cuprind manageri de top, atat barbati cat si femei).
  • HiTech Enthuziasts (public preponderent masculin, pasionat de gadgeturi, IT si ultimele tehnologii).
  • Sophisticated Women (femei interesate in produse de lux si dispuse la investitii semnificative in fashion, beauty, travel).
  • Sports & Betting Fans (care aduna un public preponderent masculin, pasionat de sport si pariuri sportive).

Audientele au fost create folosind tehnologia AppNexus, unul dintre liderii globali in domeniu, luand in considerare date culese in ultimele 6 luni din cele aproape 10,4 milioane de browsere unice care viziteaza lunar, conform SATI, reteaua premium a grupului Mediafax (care cuprinde titluri precum ZF.ro, ZFCorporate.ro, BusinessMagazin.ro, Mediafax.ro, ProSport.ro, Gandul.info, CSID.ro, go4it.ro, One.ro, ProMotor.ro, Descopera.ro si alte produse B2B si B2C).

 

 

S-au luat in considerare tipul si genul de materiale citite de-a lungul timpului precum si date din alte produse ale grupului dar si de la provideri si clienti independenti, care au fost de acord sa ofere informatii relevante pentru sporirea eficientei campaniilor.

"Mediafax Audiences se va pozitiona in zona premium, campaniile pe care le oferim aici avand un pret mai ridicat decat display-ul clasic. Achizitia se va putea face atat automatizat, prin DSP-urile agentiilor, cat si pe baza de comanda, daca un anumit client sau agentie nu dispune inca de tehnologia necesara", a adaugat Cristina Cucuiu (director general al ThinkDigital Romania).

 

"Dupa ce am deschis acum 4 ani piata locala de programmatic advertising prin Project Agora, ca o alternativa regionala la oferta companiilor globale Google si Facebook, e timpul sa oferim experienta noastra si altor publisheri locali semnificativ, dornici sa isi diversifice sursele de venit folosind cele mai noi trenduri si tehnologii din domeniu", a explicat Dragos Stanca, reprezentant local al grupului TDG (care cuprinde in Romania ThinkDigital Romania, festivalul iCEE.fest si TailWind, companie care ofera produse din zona adtech si opereaza Project Agora, primul marketplace programmatic lansat in Romania, Grecia, Ungaria, Cipru, Bulgaria si Emiratele Arabe Unite).

 

Mediafax Audiences va promova doar formate non-intruzive din suita MagicAds – tip de formate care pot fi vazute aici. Produsul a fost dezvoltat de ThinkDigital Romania in parteneriat cu TailWind. ThinkDigital este, de altfel, reprezentantul exclusiv de vanzari online al Mediafax Group si lider al retelelor locale conform datelor SATI (disponibile aici) pentru luna iunie 2017.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related